چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 22:31

دو حادثه بزرگ و همزمان در کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز: جمعه پیش رو برای مردم استان ما با بقیه جمعه ها قطعا متفاوت خواهد بود و از آن جهت که دو واقعه مهم و سرنوشت ساز را در درون خو جای داده باید مورد توجه مردم شریف استان قرار بگیرد.

معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند.

این فرمایش امام خمینی اکنون نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان باعث شده است تا مسلمانان این روز را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای سرنگونی رژیم اشغالگر قدس به خیابان ها بیایند و برای آزادی قدس قبله اول مسلمانان به راهپیمایی بپردازند.

اما روز قدس امسال دردناک تر از جفایی که به مردم مظلوم فلسطین شده است همزمان با هفتمین روز درگذشت هموطنان عزیزمان در استان های آذربایجان نیز خواهد بود.

عده ای از هموطنان آذری زبان طی ارسال نامه و همچنین پیامک هایی از ملت شریف ایران خواسته اند تا ضمن برگزاری با شکوه روز قدس یاد هموطنان ترک زبان را نیز گرامی بدارند و آنها را از الطاف خود محروم نکنند تا ایام غم بار درگذشت عزیزان بیشتر بر آنان سخت نیایید.

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز ضمن تسلیت به خانواده قربانیان زلزله اخیر و طلب مغفرت برای عزیزان از دست رفته از مردم نوع دوست استان صمیمانه تقاضا دارد تا کمک ها و هدایای خود را همگام با سایر هموطنان بصورت نقدی و غیر نقدی در اختیار نهادهای مربوط به جمع آوری این کمک ها تقدیم کنند.

اکنون خداوند به ما این فرصت را داده است تا برای شکرانه سلامت خویش به یاری هموطنانمان بشتابیم و روزهای سخت را به کام هموطنان داغ دیده و آواره خود کمی سهل تر کنیم، یادمان نرود شاید فردا نوبت ما باشد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) با اذن امام راحل، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مراجع بزرگوار تقلید نسبت به جمع آوری وجوه فطریه مردم مومن و نیکوکار استان و رساندن آن بدست نیازمندان واقعی اعلام آمادگی می نماید.

براین اساس دفاتر و پایگاههای کمیته امداد در نقاط مختلف شهرها و شماره حساب 0102229430001 بانک صادرات آماده دریافت وجوه فطریه هم استانیهای عزیز می باشد.

پایگاه خبری بویرنیوز مردم شریف استان را به حضور گسترده و حماسی در روز قدس دعوت کرده و انتظار دارد یک بار دیگر در اطاعت از ولایت فقیه مثال زدنی باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9610
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایرانسل گفت:

    از طریق ایرانسل هم میشه

    sms کنید به شماره 8115 .

    sms رایگانه…

دیدگاه شما