چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 0:44

پیشنهاد غلام محمد زارعی برای روز قدس

بویرنیوز:

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون بیش از هر زمان جای خالی یک رسانه فراگیر شبانه‌روزی ضد صهیونیستی در جهان احساس می‌شود.

خبرگزاری فارس: جهان اسلام رسانه فراگیر و شبانه‌روزی ضد صهیونیستی نیاز دارد

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان عظمت روز قدس نزد ملت ایران و همه ملت‌های آزاده جهان اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی اطلاع‌رسان از جمله صدا و سیما و همچنین رسانه‌ها و مطبوعات در چنین هنگامه‌ای باید نقش اثرگذار خود را در بیداری اسلامی به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه اگر رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی تاکنون توانسته ادامه حیات داشته باشد همه به واسطه تبلیغات مسموم بنگاه‌های شایعه‌پراکنی استکبار جهانی است، تصریح کرد: پیشنهاد من این است که جهان اسلام یک رسانه فراگیر ضد صهیونیستی در مقابل شایعه‌پراکنان راه‌اندازی کند.

نماینده اصولگرای بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه امام راحل چنین روزی را در تاریخ بنیان گذاشت و تاکنون در طول سال‌های اخیر به واسطه وجود چنین روزی رژیم غاصب لطمات بسیاری را متحمل شده، تصریح کرد: بی‌شک با راه‌اندازی رسانه فراگیر ضد صهیونیستی ضربه‌ای بر پیکره نیمه‌جان آن وارد خواهد شد که زمینه زوال این رژیم را بیش از پیش فراهم می‌سازد.

زارعی قدرت رسانه در جهان امروزی را بی‌بدیل دانست و گفت: باید از کمترین امکانات و تجهیزات در این عرصه بیشترین استفاده را کرد و امروز ایران اسلامی می‌تواند به عنوان نماد صهیونیسم‌ستیزی در عرصه رسانه‌ای الگویی برای سایر ملت‌های آزاده جهان باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ها و مطبوعات خواست با ارائه تحلیل‌های وزین و کارساز در این ایام بیش از سایرین در نمایان ساختن چهره کریه و پلید این غده سرطانی در صحنه و خط نخست صهیونیسم‌ستیزی قرار گیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9518
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تیمور گفت:

    باشه حاجی حتما رو پیشنهادت فکر میکنم . ولی حالا که پیشنهاد از خودته لطف کن بودجه اش را هدیه کن تا اصلا صندوشو بزنیم بنام خودت . تا اسرائیل اگر خواسته این حرکتو در نطفه خفه کنه مستقیما بیاد توی بلوار بویراحمد جلو خونتون را دیوار حائل بتنی بسازه

دیدگاه شما