چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 0:32

بیداری اسلامی وامدار روز قدس است

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

یت الله ملک حسینی در پیامی به مناسب روز جهانی قدس گفت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه وامدار روز قدس است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آورده است: ملت شریف و خداجوی ایران، ماه مبارک رمضان را با تسلیم و رضا در برابر حق متعال سپری و در مکتب این ماه خضوع و تواضع، صبر و مقاومت در راه حضرت پروردگار تجربه می کند تا با روحی صلب و عزمی استوار در محاربه با مکائد شیطانی و وساوس نفس انسانی پیروز و سربلند بیرون آید. خداوند متعال این خلوص ها و اخلاص ها را قرین قبول قرار دهد.

این پیام می افزاید: آن روزها  که امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد و آن را روز اسلام و عزت مسلمین نامید، شاید کمتر کسی باور می کرد، نطفه بیداری اسلامی شکل گرفته و بذر مقاومت و مردانگی در ممالک اسلامی کاشته شده است. روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی امت اسلام در مبارزه تمام عیار با شیطان بزرگ و صهیونیسم غاصب، توانسته کاخهای شیشه ای توهم قدرت و اقتدار را خرد و طعم شوم خوف و وحشت از امریکا و اسرائیل را در میان امت عرب بشکند.

در ادامه پیام نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: روز قدس این یادگار بزرگ امام راحل به عالیترین شکل به رمز وحدت امت اسلام در دفاع از فلسطین اشغالی و اراده پولادین امت اسلام برای خارج شدن از یوغ حکام سرسپرده استکبار مبدل گشت و بی شک می توان گفت، مردم کشورهای مصر، تونس، لیبی، عربستان و بحرین و… این بیداری را، وامدار روز قدس اند.

آیت الله ملک حسینی در این پیام آورده است: باید اذعان کرد که جهان به سمت نظمی نو پیش می رود و تحول و تغییر ساختار جهانی، آن گونه که مقام معظم رهبری بدان اشاره فرمودند، اجتناب ناپذیر است. باید دانست که غیور مردم ایران اسلامی طلایه داران این تحول اند و بدین سبب مسئولیتی بس بزرگ متوجه مسئولین نظام و مردم است.

همچنین در بخش دیگری از این پیام ضمن تقدیر از حضور مردم ایران در همه صحنه های دفاع از اسلام و تشیع، آمده است: امسال نیز چون سالهای گذشته، مردم مسلمان، با اراده ای متصلب و با زبان روزه در روز قدس فریادهای تاریخی خویش را تکرار خواهند کرد و پای اقتدار خویش را بر گرده ذلت اسرائیل خواهند فشرد و مشت های آهنین خویش را بر گونه خباثت بار استکبار خواهند کوفت و فریادهای بلند خود را برای یاس دشمن، از تحریم ها و تهدیدها بلندتر خواهند کرد و از تمامی حقوق ملت خصوصا فنآوری هسته ای دفاع می کنند.

وی از مردم سرافراز کهگیلویه و بویر احمد خواست: روز قدس امسال را با حضور در راهپیمایی، باشکوه تر از همیشه برگزار و دعاهای زاکیه حضرت ولی عصر ارواح العالمین له الفدا را متوجه خود کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9514
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما