سه شنبه 24 مرداد 1391 - 8:11

بازار داغ کمپين دعوت از نامزدهای انتخاباتی

بویرنیوز:

سایت دعوت از رییس جمهور سابق جهت حضور در انتخابات سال آینده شروع به کار کرده است.

در ادامه فعالیت های حامیان کاندیداهای احتمالی در فضای سایبری، به تازگی سایتی با عنوان  برای دعوت از رییس جمهور سابق جهت حضور در انتخابات سال آینده شروع به کار کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ،پیش از این کمپین محسن رضایی که از وبلاگ های فعال است و هر روز مطالب جدید بر روی آن قرار می گیرد در مطلبی در خصوص معرفی سایر کمپین ها چنین نوشته بود:
تا به امروز کمپین های انتخاباتی آقایان  ولایتی، لنکرانی، رحیم مشایی ،جلیلی و  باهنر راه اندازی شده است که گزارش مختصر عملکرد آنها به شرح ذیل می باشد:
کمپین دکتر ولایتی: با مدیریت جناب آقای غلام رضا خاکپور اداره می شود در ابتدا به معرفی دکتر ولایتی و زندگی نامه ایشان پرداخته و در ادامه اخبار روز دنیا به ویژه بیداری اسلامی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.
کمپین دکتر لنکرانی:با گفتمان سوم تیر وارد عرصه فضای مجازی شده و تفکرات جبهه پایداری را بر دوش می کشد و به معرفی  دکتر لنکرانی و توصیف شرایط موجود کشور پرداخته است.
کمپین مهندس رحیم مشایی: مرداد ماه شروع به کار کرده و بیش تر مطالب خود را صرف انتقاد از شهردار تهران کرده است.
کمپین دکتر جلیلی:از مهر ماه 1390 شروع به کار کرده است با گفتمان سوم تیر مانند کمپین دکتر لنکرانی وارد عرصه رقابت شده است.در این کمپین بطور جد بیش تر مطالب به معرفی کاندیدای مورد نظر و سوابق او پرداخته شده است البته در بعضی از مطالب فضای انتخاباتی سال بعد و کاندیدای احتمالی آن هم مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
کمپین مهندس باهنر:از اردیبهشت ماه امسال راه اندازی شده است و بیش تر تمرکز خود را صرف تحلیل فضای انتخابات ریاست جمهوری سال بعد کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9438
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما