شنبه 17 اسفند 1392 - 4:04

ناکامی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته یک فوتبال ادامه دارد

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مقابل حریفان خود تن به تساوی خانگی دادند و در رده های یازدهم و هفتم جدول ماندند.

به گزارش بویر نیوز، تیمهای فوتبال شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران در لیگ یک فوتبال کشور عصر امروز جمعه میزبان صنعت نفت آبادان و پاس همدان بودند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج که برای بقا در لیگ یک می جنگد برای جبران شکست هفته گذشته برابر تیم فوتبال پدیده در مشهد و فرار از قعر جدول به مصاف صنعت نفت آبادان رفته بود که هفته گذشته “ابراهیم قاسمپور” مربی خود را به دلیل نتایج ضعیف از کار برکنار کرده بود.

با این حال تیم میزبان در 90دقیقه بازی و به رغم حملات فراوان نتوانست دروازه زردپوشان آبادانی و شاگردان “بهنام سراج” را باز کند تا در نهایت تنها یک امتیاز از این بازی حساس کسب کند.

قضاوت این دیدار را “علیرضا فغانی” داور مطرح فوتبال کشور برعهده داشت.

نفت گچساران در دقیقه 95 از شکست گریخت

اما در شهر نفت خیز گچساران هم تیم فوتبال نفت این شهر که طی هفته های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و محمد حسین ضیایی سرمربی آن نیز پس از یک هفته از مرخصی اجباری برگشته بود، به مصاف پاس همدان رفت.

نفت و گاز گچساران که برای جبران شکست هفته گذشته برابر آلومینیوم بندرعباس و فرار از ناکامی های هفته های اخیر پای به این رقابت گذاشته بود، در دقایق پایانی از شکست گریخت.

نفتی ها که در دقیقه 50بازی مغلوب شوت “مجتبی محبوب‌مجاز” بازیکن تیم پاس همدان شدند، تا دقایق پایانی با همین یک گل از میهمان عقب بودند اما در دقایق پایانی وقت اضافه توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

“پیمان رنجبری” مهاجم نفتی ها در دقیقه 95 این دیدار از روی سانتر “نبی الله اسدی” با ضربه سر دروازه پاسی ها را باز کرد تا آرامش نسبی را به اردوی تیم نفت گچساران باز گرداند.

با کسب این یک امتیاز، تیم فوتبال نفت گچساران 27 امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند./ مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=94378
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما