سه شنبه 24 مرداد 1391 - 8:04

پل ابوذر یاسوج در هفته دولت زیر بار ترافیک می‌رود

بویرنیوز:

شهردار یاسوج با اشاره به اهمیت ساخت زیرگذر و روگذر پل ابوذر گفت: این پل در هفته دولت امسال به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

خبرگزاری فارس: پل ابوذر یاسوج در هفته دولت زیر بار ترافیک می‌رود

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ترافیک یکی از مهم‌ترین معضلات شهر یاسوج است که رفع این مشکل در برنامه‌ریزی‌های درازمدت و کوتاه‌مدت شهرداری یاسوج لحاظ می‌شود.

شهردار یاسوج افزود: پل ابوذر یک گره ترافیکی بود که با احداث زیرگذر و روگذر نه تنها این گره ترافیکی برطرف می‌شود بلکه بار زیادی از ترافیک شهر را نیز تحمل می‌کند.

وی با بیان اینکه این پروژه بسیار باکیفیت اجرا شده، ادامه داد: عملیات زیرگذر، روگذر و روشنایی در این پل به اتمام رسیده و آسفالت کنارگذرها به زودی به اتمام می‌رسد.

نگین‌تاجی، پل ابوذر را هدایت‌کننده ترافیک مناطق پرجمعیت مسکونی ابوذرها و ارم‌ها دانست و گفت: تعریض خیابان جمهوری و احداث این پل روگذر و زیرگذر تا حد زیادی ترافیک این نقطه را کاهش می‌دهد.

 

* تمرکز ترافیک از میدان هفت تیر به خیابان جمهوری کشیده می‌شود

این مسئول تصریح کرد: زیبایی خیابان جمهوری، تغییر کاربری مغازه‌های اطراف خیابان جمهوری و احداث زیرگذر و روگذر در این ضلع از شهر گردشگرپذیر یاسوج موجب افزایش رغبت مردم به تردد از این مسیر و کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر خواهد شد.

شهردار یاسوج اضافه کرد: مغازه‌های اطراف خیابان جمهوری که قبل از این همگی تعمیرکار بودن در حال تبدیل شدن به فروشگاه‌ها و مراکز خرید مایحتاج ضروری مردم هستند که این مهم تحول قابل توجهی را در کشاندن تمرکز ترافیک از مرکز شهر و حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان شهدا (فلکه ساعت) به خیابان جمهوری خواهد داشت.

نگین‌تاجی با تاکید بر افتتاح این زیرگذر و روگذر در هفته دولت خاطرنشان کرد: احداث جدا کننده مثلثی از سمت خیابان جمهوری، احداث دو خیابان از روبروی بانک صادرات و ابوذر یک برای ورود به زیرگذر در ادامه کار صورت خواهند گرفت.

این مسئول اذعان داشت: از بهمن ماه تاکنون این پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم‌اکنون نیز با جدیت روی آن کار می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9430
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما