سه شنبه 24 مرداد 1391 - 7:48

نقش کمیته امداد در کاهش آمار بیکاران تحسین‌برانگیز است

بویرنیوز:

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی با بیان اهمیت اشتغال‌زایی در این شهرستان محروم گفت: نقش کمیته امداد در کاهش آمار بیکاران ستودنی و تحسین‌برانگیز است.

خبرگزاری فارس: نقش کمیته امداد در کاهش آمار بیکاران تحسین‌برانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمدظاهر سیاوش عصر دوشنبه در نشستی مشترک با مدیرکل و جمعی از کارکنان کمیته امداد اظهار کرد: اگر موضوع اجرای طرح‌های اشتغال در شهرستان بهمئی نبود، اکنون این شهرستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود.

فرماندار بهمئی افزود: تلاش کمیته امداد در کاهش بیکاری در این شهرستان از برکات نظام اسلامی، امام راحل و امدادگران این استان است که انتظار داریم این خدمات در شهرستان محروم بهمئی استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم توجه به مشکلات مردم و نیازمندان تاکید کرد: مددجویان شهرستان بهمئی در بیمه درمانی خود با مشکلات زیادی مواجه هستند که از کمیته امداد می‌‌خواهیم نسبت به حل این مشکل همکاری لازم را داشته باشد.

سیاوش ادامه داد: خدمات کمیته امداد نقدی و به‌روز است که این خدمات در بهبود وضعیت معیشتی مردم نقش بسزایی دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بیان کرد: توسعه اشتغال و ایجاد طرح‌های تولیدی در این شهرستان از برنامه‌های اصلی این نهاد بوده که در این راه نیازمند همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی هستیم.

عبدالمجید فرهادی افزود: کسب رتبه نخست اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد این استان و به تبع آن شهرستان بهمئی نشان از رشد چشمگیر اشتغال‌زایی در بهمئی دارد.

وی تاکید کرد: برای ادامه روند اشتغال‌زایی و افزایش آن بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری و تعامل و تلاش بیشتر مسئولان هستیم تا کمیته امداد را در این راه مهم یاری دهند.

فرهادی گفت: کمیته امداد مشکلات درمانی روستائیان را رها نکرده و امیدواریم که طرح پزشک خانواده مشکلات این بخش را تا حد زیادی برطرف کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9421
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما