دوشنبه 23 مرداد 1391 - 7:27

انتقادات تند هدایت خواه از قوه قضائیه

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی شفاف از سوی قوه قضائیه در ارتباط با خروج فائزه هاشمی از کشور گفت: قوه قضائیه نباید حاشیه امن برای آقازاده‌ها قائل شود.

خبرگزاری فارس: قوه قضائیه حاشیه امن برای آقازاده‌ها قائل نشود

ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: قوه قضائیه باید به گونه‌ای عمل کند تا شائبه‌ای ایجاد نشود که برخی در کشور از امتیازات ویژه برخوردار هستند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی شائبه‌ها همواره وجود داشته که عده‌ای با عنوان آقازاده و به واسطه وابستگی خود به افراد از رانت‌های ویژه استفاده می‌کنند که لازم است در دستگاه قضایی اسلامی این شبهات به درستی اطلاع‌رسانی شود تا اینکه به هر دلیل بی‌اعتمادی رخ ندهد.

هدایتخواه افزود: نامناسب است شائبه‌ای ایجاد شود که عده‌ای به دلیل برخی وابستگی‌ها خود را از تیغ دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در امان نگه داشته‌اند.

وی به پرونده فائزه هاشمی و محکومیت وی از سوی دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی با صدور حکم برای فائزه در میان مردم امیدواری ایجاد کرد ولی اگر به هر دلیل در اجرای این حکم و نوع خروج وی از کشور بی‌توجهی شود این امیدواری که در مردم ایجاد شده ممکن است به هر دلیل دچار خدشه شود.

این استاد دانشگاه و فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: باید عملکرد دستگاه‌های نظام به گونه‌ای باشد که هیچ شائبه‌ای دال بر اعمال نفوذ و تبعیض در مردم ایجاد نشود.

هدایتخواه افزود: بر همین اساس قوه قضائیه باید توضیح دهد که وی قانونی و یا اینکه غیر قانونی از کشور خارج شده چراکه هم‌اکنون در کشور نگرانی‌هایی در این زمینه از سوی مردم وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم که فرمودند “اگر در جامعه‌ای مردم احساس کنند که تنها ضعیفان هستند که محاکمه می‌شوند آن جامعه به فلاح و رستگاری نمی‌رسد”، تصریح کرد: همه دستگاه‌های نظارتی نظام باید این فرمایش حکیمانه پیامبر را سرلوحه کارهای خود در این زمینه قرار دهند.

وی با تأکید مجدد بر پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی صریح به مردم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید پاسخگوی این شبهات باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9369
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    به هدایت خواه بگید در مورد همه آقازاده ها این نظر رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. هم ولایتی گفت:

    جناب هدایتخواه اگر با حاشیه امن و رانتخواری مخاف هستند چرا خودشان برای رئیس فعلی دانشگاه یاسوج حاشیه امن ایجاد کرده اند؟

  3. شهروند گفت:

    جوگیر نشو چون سمتی نداری! برو دنبال بازیت.

  4. حقگو گفت:

    دکتر …….. آخه معارف هم شد رشته!؟ کی و کجا دکتری وقتی با فوق لیسانس برای مجلس ثبت نام میکنی!؟؟؟

  5. ایرانی گفت:

    اگر مملکت یک مجلس باغیرت داشت اگر یک مجلس باعرضه داشت. اگر مملکت صاحب داشت اولین کسی رو که باید باهاش برخورد میکردند همین ………… با اون اراذل و اوباش دور و بریشه.

  6. ایرونی گفت:

    دور دور گردن کلفتاس/اقای هدایتخواه واسه خودت شر درست نکن/تو رو چه به هاشمی رفسنجانی/خودتم کم از این امتیازات استفاده نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. محقلی آنلاین گفت:

    پا من پای هاشمی نکن که الکی خوته بزرگ جلوه بدی / باور کن فحش هم و ش بی جوابته نیه چون نیشناست

  8. ج.س گفت:

    آقای هدایتخواه آیا ارژنگ و افتخاری از رانت شما استفاده نکردند؟؟؟؟

  9. رضا گفت:

    هدایت خواه ……………. خدمات هاشمی رفسنجانی میلیاردها برابر ………….. ریش هدایت خواه است که با اون به همه جا رسید. بدون دکترا نام دکترا یدک میکشه
    رفتن تو مجلس برای خودشان حقوق آنچنانی تصویب کردن.

  10. كريم انصاري گفت:

    اقاهدايت خواه….نيست كه به هاشمي جسارت كندسلام خدابرهاشمي رفسنجاني كه امثال هدايت خواه راشناخت و…………..

  11. مجید گفت:

    چرا از دولت انتقاد نمی کنید که علی رغم رای دیوان عدالت اداری و نظر نمایندگان ملت ،متهم بزرگ حوادث تلخ کهریزک را بر مسند بزرگترین نهاد اقتصادی کشور گماشته.
    بهترین داور مردم خداپرست و فهیم بویراحمد هستند که رای به حذف شما دادند،متاسفانه توان تحلیل رای هوشمندانه مردم بویراحمد را نداری.

  12. محمد گفت:

    ایقد مغرضانه ننویسید.تاریخ گواهی خواهد داد که بهتر از هدایتخواه برمسند نمایندگی مجلس نخواهد نشست.میگی نه نگاه کن.انتقاد وارده بهش ازش انتقاد کنید ولی بی انصاف نباشید…

دیدگاه شما