یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:44

سرکشی استاندار از خانواده ایتام

بویرنیوز:

ایتام در قالب طرح مفتاح الجنه

کهگیلویه و بویراحمد- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه سرکشی از چند خانواده یتیم گفت: افراد دارای توان مالی همسایه‌ها و همشهریان نیازمند خود را فراموش نکنند و در این ایام مبارک به فکر آن‌ها باشند.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، اکبر نیکزاد که به همراه مدیرکل کمیته امداد استان و مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه از پنج خانواده یتیم تحت حمایت کمیته امداد سرکشی کردند، گفت: کمیته امداد که یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است هیچ‌گاه نیازمندان و ایتام را فراموش نکرده و همواره در کنار آن‌ها است.

نیکزاد با بیان اهمیت انفاق و کمک به دیگران ابراز داشت: افراد متمکن و دارای توان مالی به فکر فقرا و همسایه های گرسنه خود باشند تا این افراد که سرمایه‌های نظام اسلامی هستند در تامین نیازهای خود مشکل کمتری داشته باشند.

وی در گفتگو با سرپرستان زن این خانواده‌ها تصریح کرد: مسئولان مشکلات مردم را می‌دانند و هدف از این بازدیدها در طرح مفتاح‌الجنه به همراه مسئولان کمیته امداد این است که مردم بدانند کمیته امداد و مسئولان از خانواده‌های نیازمند غافل نیستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید همراهی و هم‌نشینی با فقرا و ایتام را افتخار مسئولان دانست و گفت: در گذشته امام علی (ع) با سرکشی و بازدید از فقرا و ایتام در حد توانش به آن‌ها به لحاظ روحی و مادی کمک می‌کرد و امروز این سعادت و افتخار به  نیابت از پیشوای شیعیان به کمیته امداد واگذار شده است.

عبدالمجید فرهادی افزود: کمیته امداد در طول ایام سال از منازل نیازمندان و ایتام بازدید می کند و در ماه مبارک رمضان و هفته اکرام و  ایتام این سرکشی ها بیشتر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9320
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما