یکشنبه 22 مرداد 1391 - 7:42

وقتی پوریاپورسرخ برای آموزش استان نسخه می پیچد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: چندی پیش پایگاه خبری بویرنیوز طی مطلبی به آموزش و پرورش استان نوشته بود که آموزشگاهی با نام بزرگ اندیشان در استان وجود دارد که نه تنها هیچ مجوزی از هیچ کدام از مراجع ذیصلاح ندارد بلکه با این که مدعی این هستند که از تهران برای فعالیت به اینجا آمده اند اما هیچ نوع نمایندگی از سمت موسسات تهران را نیز ندارند.

در مصاحبه پیشین بویرنیوز با کارشناس مسئول غرانتفاعی و آموزشگاههای علمی و آزاد آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد،  ایشان نیز تائید کردند که آموزشگاه مجوز ندارد و به صورت غیر قانونی در حال فعالیت است.

جالب اینکه این آموزشگاه ابتدا بدون آرم و آدرس در تبلیغات و تنها با تلفن تبلیغ می نمود اما اکنون با دیدن ضعف همیشگی نظارت در استان اقدام به تبلیغ با آرم و آدرس انجام می دهد.

در تازه ترین تبلیغ این موسسه که برای فریب جوانان و دانش آموزان و خانواده های استان صورت گرفته مطالبی از جنس تا موفقیت یک گام باقیست، آیا نمی خواهید اول شوید، برای اول شدن از همین امروز شروع کنید و ……….

اما نکته جالب این ماجرا وقتی است که نام پوریاپورسرخ به عنوان سخنران همایش بر روی آن تاکید شده و عکس وی بر روی تبلیغات به صورت عجیبی خودنمایی می کند ، آیا این بدبختی نیست که دستگاههای نظارتی ما مانند آموزش و پرورش و اداره اماکن با این گونه از افراد که از نگرانی خانواده ها برای خود کیسه دوخته اند برخورد  قاطع انجام نمی دهد؟

اداره آموزش و پرورش مدعی است که چون این آموزشگاه از ما مجوز نگرفته ما نمی توانیم برخورد کنیم، پس اگر فردا هر کسی در این شهر با هر نام و نشانی قصد فریب جوانان این استان در قالب آموزشگاه را داشت آزاد است و هیچ منعی برای کار و فعالیت وی وجود نخواهد داشت!

امید است تا مسئولان امر مسئولانه تر نسبت به این مسائل که آینده فرزندان این سرزمین در گرو آن است برخورد کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9244
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قلندر گفت:

    چرت و پرت

  2. پارسا مهاجران گفت:

    لطفا مورد بالا که برایتان فرستاده ام را تحت عنوان یک مطلب نمایش دهید

    • بویر نیوز گفت:

      این مورد حتما باید مستندات داشته باشیم. لطفا با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید

  3. هم استانی گفت:

    آموزش و پرورش استان هم مثل سایر نهادها و اداره های استان
    این قدر باید اشکالات کارشون رو بهشون گوش زد کرد تا امیدوار بود شاید فقط شاید یکی از اونها رو برطرف کنند
    چه دلی باید بسوزونیم برای این استان بیچاره

  4. کوگعلی گفت:

    خبر های چرت و پرت ننویسید حتی الامکان یه درصد هم تیترتان با متنتان همخوانی ندارد

  5. اموزش پرورش استان تهران گفت:

    اگه اسم بزرگ انديشان رو توي گوگل جستجو كنيد ميبينيد از كجاي كشور مجوز داره

  6. پورسرخ گفت:

    مگه هر كسي بازيگر شد و معروف شد بدون تحصيلات دانشگاهي بوده بهتره راجع به زندگينامه آقاي پورسرخ مطالعه كنيد تا ببينيد آقاي پوريا پورسرخ چه مدرك دانشگاهي دارن،از نظر روانشناسي هم اينه كه دانش اموزان حرف شخصي رو كه بيشتر دوست دارن بهتر گوش ميكنن.شايد تو استان شما اين چيزها عجيب باشه ولي آقاي پورسرخ اولين بارشون نيست كه واسه دانش آموزان توي همايش ها شركت كردن و صحبت كردن.

  7. بزرگ انديشان گفت:

    بهتر نبود قبل از گذاشتن اين خبر اول اسم بزرگ انديشان توي گوگل جستجو ميكرديد كه ميديد بزرگ انديشان از كدوم شهرهاي كشور مجوز هم داره،

دیدگاه شما