شنبه 21 مرداد 1391 - 7:04

سیاسی‌کاری آفت اقتصاد مقاومتی است

بویرنیوز:

: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر دشمن بوده و اکنون سیاسی‌کاری آفت اقتصاد مقاومتی است.

خبرگزاری فارس: سیاسی‌کاری آفت اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در جمع برخی اصحاب رسانه اظهار کرد: برای خدمت به مردم باید فضای خدمت را جایگزین سیاست کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اکنون برای خدمت به مردم کارهای زیادی در این استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا داریم که جبهه‌گیری دشمن علیه ما این بستر را گسترده‌تر کرده است.

وی بیان داشت: اکنون اقتصاد مقاومتی جایگزین اقتصاد وارداتی شده و همه مکلفیم در این نوع از اقتصاد برخی خواسته‌های شخصی و مادی را کنار بگذاریم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چنین اوضاعی باید برخی موضوعات کور سیاسی را کنار گذاشته و تنها به خدمت در عرصه اقتصاد مقاومتی بپردازیم.

زارعی با ذکر این سخن که رهبری انقلاب بهترین نسخه را برای مقابله با تهدیدات دشمن پیچیدند، تصریح کرد: نباید با برخی ندانم‌کاری‌ها موجبات خوشحالی دشمن را فراهم سازیم.

این نماینده مردم در مجلس با ذکر این سخن که دشمن در حال تدارک فتنه‌ها و توطئه‌هایی در راه این نوع از اقتصاد در ایران است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم در هنگامه کنونی میان مردم و در صفوف به هم پیوسته آن‌ها خللی ایجاد شده و تفرقه‌انگیزی شود.

زارعی در ادامه با ذکر این سخن که در استان ما مسئولان باید با جدیت بیشتری به کار ادامه دهند، تصریح کرد: مدیران پرکار و پرتلاش با جرأت و جسارت بیشتری تن به کار می‌دهند که این همان خواسته رهبری در اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از کارهای انجام شده و نشده در این دو شهرستان یاد کرد و گفت: نظام اسلامی خدمات کم‌شماری به این مناطق روا داشته ولی به دلیل عمق محرومیت‌ها از گذشته به قدری کار انجام نشده داریم که مدیران برای انجام آن اگر شبانه‌روز هم دوندگی کنند باز هم وقت کم خواهند آورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9183
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    محبوب بویر احمدها اقای……معاون عمرانی را هر چه سر یعتر عوض کن

  2. lمنصف گفت:

    گفتهایتان با عملکرد مدیریتی در شرکت ابفای شهری متفاوت است فرمودید که موضوعات کور سیاسی را باید کنار گذاشت اما به انتصابهای بعد از انتخابات در شرکت ابفای شهری که به جنابعالی دانسته می شود با این وضع بی آبی و سایر نارضایتیها ایا توجه شده است آیا به شرایط احراز در این مدیریتها توجه شدهد است

دیدگاه شما