جمعه 20 مرداد 1391 - 11:38

نصب پرچم 100 متری جمهوری اسلامی در گچساران

بویرنیوز:

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: در روز قدس پرچم‌های جمهوری اسلامی به طول 100 و عرض سه متر در این شهرستان و در طول مسیر راهپیمایی نصب خواهد شد.

خبرگزاری فارس: نصب پرچم 100 متری جمهوری اسلامی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور در نشست هماهنگی برگزاری روز قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران بوده که طی پیامی در 16 مرداد 58 از سوی امام راحل نامگذاری شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران افزود: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند تا ملت ایران و مسلمانان جهان در این روز همبستگی خود را در راستای حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.

سجادپور تصریح کرد: امروز تحولات اخیر منطقه و گسترش موج بیداری در جهان اسلام، سبب تزلزل هرچه بیشتر رژیم غاصب صهیونیستی شده است که این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

وی تأکید کرد: امروز همه جهانیان شاهد هستند که چگونه رژیم غاصب و اشغالگر قدس با وجود مشکلات اساسی با دیگر کشورهای جهان، در درون خود نیز با اعتراض، خودکشی و خودسوزی مردم مواجه شده است.

سجادپور مشکلات خارجی و داخلی رژیم صهیونیستی را نشانه شکست و شمارش معکوس برای نابودی این غده سرطانی دانست.

وی با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر روز قدس گفت: با توجه به تحولات اخیر و موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه راهپیمایی روز قدس امسال باید باشکوه‌تر و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

سجادپور ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در گچساران، رأس ساعت 9 صبح از محل کانون بسیج در چهارراه فرمانداری قدیم آغاز و به میدان امام خمینی(ره) این شهرستان منتهی می‌شود.

معاون فرماندار گچساران ابراز داشت: سخنران راهپیمایی روز قدس با هماهنگی آموزش و پرورش، فرمانداری، امام جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی گچساران معرفی می‌شود.

سجادپور خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در راستای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس توسط صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها، اطلاعیه‌های مشترک امام جمعه و فرماندار و ارسال پیامک صورت می‌گیرد.

وی از نصب پرچم‌های بزرگ سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران به طول 100 و عرض سه متر خبر داد و عنوان داشت: برای جلوه و شکوه‌ بیشتر راهپیمایی روز قدس تعداد افزون بر شش بنر بزرگ از بسیج تا میدان امام خمینی (ره) توسط شورای اصناف گچساران نصب می‌شود.

سجاپور از شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران خواست تا نسبت به نصب بنر و پرچم در مناطق مهم در محدوده این شرکت اقدامات لازم را به عمل آورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9126
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما