جمعه 20 مرداد 1391 - 10:21

انتقاد تند و بی سابقه امام جمعه از شبکه دنا

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در جلسه هماهنگی برگزاری روز قدس در این شهرستان اظهار کرد: حضور پرشور مردم و مسئولان در روز قدس قدرت‌نمایی نظام اسلامی در برابر دشمنان بوده و اینجا دیگر موضوع شخص نیست بلکه موضوع نشان دادن قدرت نظام اسلامی و ضعف دشمنان است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه اصل قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران بعد از توکل به خدا و اهل بیت (ع) مردم هستند، تأکید کرد: با برگزاری با شکوه و همه جانبه روز قدس به دشمنان خواهیم گفت که دشمنی و مخالفت شما با مسئولان نظام اسلامی نیست بلکه با جمعیت 80 میلیونی ایران اسلامی است.

حجازی با اشاره به برخی تبلیغات سوء درباره حمایت، ارزش‌گذاری و تأمین خواسته‌های جوانان ایرانی توسط غرب و آمریکا، این موضوع را هدفمند دانست و یادآور شد: دنیای غرب و آمریکا در بدترین و سخت‌ترین شرایط اقتصادی، از تأمین نیازهای افراد جامعه خود عاجز و ناتوان هستند و این ادعا در راستای فریب افراد و سوء استفاده ابزاری از آنها است.

وی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را قدرت سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران علیه دنیای غرب و دشمنان دانست و خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی ایران متذکر شد: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از عنایت امام زمان (عج) و ولایت رهبری، قدرت مردم بوده قدرتی که شما از آن برخوردار نیستید.

حجازی با اشاره به تحولات اخیر منطقه و پیروزی مردم مصر با طرح این سؤال که امسال در بیخ گوش رژیم صهیونیستی در مصر بزرگداشت روز قدس چگونه خواهد بود، تأکید کرد: امروز با توجه به بازگشایی گذرگاه رفح رژیم اشغالگر قدس دیگر شرایط مناسب سال گذشته را ندارد و در ترس، واهمه و ضعف به سر می‌برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پخش ضعیف اخبار و رویدادهای گچساران در شبکه استانی دنا افزود: چرا برنامه اولین شب قدر در گچساران پخش نشد.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه با وجود پخش اخبار و رویدادهای روستاهای کوچک کهگیلویه و بویراحمد، رویدادهای گچساران پخش نمی‌شود، متذکر شد: عدم پخش مراسم شب قدر در گچساران ممکن است به شائبه عدم برگزاری مراسمات دینی و مذهبی در این شهرستان تعبیر شود.

حجازی در ادامه گفت: گچساران یکی از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌ها کهگیلویه و بویراحمد است و عدم توجه مسئولان صدا و سیما در این زمینه نگران کننده است.

وی متذکر شد: پوشش نامناسب اخبار و رویدادهای گچساران و عدم توجه مسئولان صدا و سیمای مرکز دنا بارها گزارش شده است که باید علت و ریشه این بی‌مهری بررسی شود.

امام جمعه گچساران با هشدار به مسئولان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌مهری مسئولان صدا و سیمای مرکز استان باید بررسی شود که آیا گزارش اخبار به مرکز استان نمی‌رسد و یا اگر می‌رسد چرا پخش نمی‌‌شود.

حجازی با بیان اینکه راه‌های قانونی برخورد با بی‌مهری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، یادآور شد: اگر اعتراض و راه‌های قانونی برای پوشش مناسب اخبار و رویدادهای گچساران به نتیجه نرسد، از رسانه‌های استان‌های همجوار برای پوشش اخبار و رویدادهای گچساران استفاده خواهد شد.

وی تأکید کرد: در صورت پخش اخبار و رویدادهای گچساران توسط استان‌های همجوار کسی پیدا می‌شود که جواب بدهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9114
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدی گفت:

    الان مشکل گچساران اینه که رویدادهای اون پخش نمی شه؟ اونا رویداد داشته باشن صداو سیما هم پخش نکنه خودش پخش می شه ! اما اگه نداشته باشه یا کم باشه با گفتن صدا و سیما زیاد می شه؟ صحبت های حاج اقا را که پخش می کنن، اکر رویدادی هست در صحبت های خودش بگه همه هم می شنون.

  2. خواننده از یاسوج گفت:

    سلام حاج آقای عزیز
    انشاء اله اگر آقای رحیمی مدیر کل صدا وسیما از فاتحه خونی و این ور واون ور رفتن و سخنرانی کردن بیکار شدن حتما رویدادهای گچساران رو هم پوشش میدن.
    البته یک راه حل دیگه هم داره اگه یه درصدی از پول نفت گچساران رو بدید به صداوسیمای استان اسباب کشی می کنن میان گچساران کلا مستقر میشن.آخه زندگی خرج داره حاجی!

  3. بویراحمدی گفت:

    حتما اون استان همجوار خوزستانه نه؟؟؟؟؟/چرا شما ……………………..باکلاس حساب میکنین و میگین ما جز ……………..؟؟؟……………….

دیدگاه شما