پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 11:28

80 درصد تماس‌ها با 110 استان مزاحمتی است

در برخی اوقات همین تماس‌ها سبب می‌شود که پلیس نتواند به موقع به محلی که حادثه‌ای اتفاق افتاده و واقعیت دارد برسد.

یاسوج – ایلنا: فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که ۸۰ درصد تماس‌های برقرار شده با پیس ۱۱۰ در این استان مزاحمتی و سرکاری است.

«سردار علیرضا عادلی» به ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه از یک هزار تماسی که با پلیس ۱۱۰ کهگیلویه و بویراحمد برقرار می‌شود ۸۰۰ تماس آن مزاحمت‌های تماس گیرندگان بوده است.

وی با اظهارتاسف از کسانی که اقدام به تماس‌های مزاحمتی با پلیس ۱۱۰ در کهگیویه و بویراحمد می‌کنند، اظهارداشت: در برخی اوقات همین تماس‌ها سبب می‌شود که پلیس نتواند به موقع به محلی که حادثه‌ای اتفاق افتاده و واقعیت دارد برسد.

فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست تنها در مواقع خاص و ضروری با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و از تماس‌های مزاحمتی بپرهیزند.

عادلی در ادامه نیروی انتظامی را بسیار مظلوم دانست و خاطرنشان کرد: معتقدم در شرایط کنونی به این نیرو بسیار ظلم می‌شود و از سویی برخی می‌گویند کار نیروی انتظامی آسان است.

وی گفت: به کسانی که معتقدند کار نیروی انتظامی آسان است پیشنهاد می‌دهم یکبار با ماموران نیرو در یکی از نزاع‌های دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا و تلاش کنند از درگیری و نزاع‌های دسته جمعی جلوگیری نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9018
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما