چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 8:59

اعتراف استاندار به اقتدار غلام محمد زارعی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: با گذشت کمتر از سه ماه از آغاز فعالیت مجلس نهم و نمایندگی غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، وی توانسته است جایگاه ویژه ای در بین نمایندگان ملت کسب کند.

اولین دستاورد زارعی برای مردم استان علی الخصوص حوزه انتخابیه اش حضور با اقتدار وی در کمیسیون مهم صنعت و معدن بود. زارعی در میان بیش از 33  نامزد این کمیسیون توانست جایگاه سیزدهم (13) را به خود اختصاص دهد تا یکی از اعضای 23 نفره این کمیسیون باشد.

اما رسیدن به کمیسیون پر رنگ صنعت و معدن منتهای تلاش زارعی نبود و ایشان توانست با اقتدار نمایندگی کمیسیون در حوزه وزارت نفت را نیز کسب کند تا برای مسائل نفتی استان نفت خیز کهگیلویه و بویراحمد بتواند راحت تر پیگیری و اقدام نماید.

پس از آنکه زارعی در مدت کوتاهی توانست خود را یکی از چهره های مهم و تاثیر گذار مجلس به اثبات برساند، ایشان در صحن مجلس با کسب 104 رای از نمایندگان ملت، تا  ایشان یکی از دو عضو ناظر بر سفرهای خارجی دولتی ها باشد و این مهم نشان از توانمندی های وی و قدرت بالای لابیگری و ارتباطات ایشان را نوید می دهد.

تلاش ها و اقدامات بی وقفه نماینده شایسته کهگیلویه و بویراحمدی ها در دیدارهای زیاد و متعدد با مقامات و مسئولان عالی کشوری در مدت کوتاهی که از عمر مجلس نهم می گذرد خیلی زود باعث شده است ایشان جایگاه شایسته ای را در بین مجلسی ها و دولتی ها کسب کند و حوزه قوی ارتباطات ایشان که اکنون بسیار گسترده و فراتر از تصورات عمومی است از دیگر اعمال کارنامه موفق وی است.

پیگیری احداث جاده منطقه سیلاب کلوار که از وعده های وی به مردم محروم این منطقه بود در مدت اندکی به ثمر نشسته است و هم اکنون بیش از 10 کیلومتر از این جاده به بهره برداری رسیده است.

همچنین افتتاح چندین پروژه مهم نیمه تمام که برای مدتی راکد ماند بودند و تسریع در روال انجام چند پرژه مهم دیگر از حائز اهمیت ترین اقدامات نماینده بویراحمد و دنا بشمار می رود.

زارعی در پاسخ به سوالی در مورد  اقدامات ایشان در مورد تغییر مدیریت ها به بویرنیوز گفت: بارها اعلام کرده ام هرگز نگاه حذفی نداشته ام و نمی خواهم عرصه را بر کسی تنگ کنم اما مردم شریف استان خصوصا مردم فهیم بویراحمد و دنا مطمئن باشند مدیران نا کارامد در آینده خیلی نزدیک از صحنه کنار خواهند رفت و جای خود را به افراد توانمند خواهند داد و بزودی شاهد رقابت مدیران در عرصه سازندگی و محرومیت زدائی خواهیم بود.

دستاورد های زارعی در مدت اخیر آنقدر مهم و پر بازتاب بوده که رسانه های مخالف وی که از هیچ فرصتی برای تخریب ایشان فروگذار نبودند، هم در تحسین اقدامات وی لب به اعتراف گشوند و توانایی ها وی را تحسین کردند.

اکنون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خوبی متوجه نفوذ پرشتاب غلام محمد زارعی در بدنه قدرت شده و استاندار با اعلام این خبر که هر روز چند نامه از وزارتخانه ها به دستمان می رسد که حاصل پیگیری های غلام محمد زارعی است نشانه خوبی برای این مدعاست.

مهندس نیکزاد به نیکی دریافته که تعامل با غلام محمد زارعی بیش از سایر نمایندگان استان برای او مفید خواهد بود و نیک دریافته اگر بخواهد کارنامه قبولی از خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت کند چاره ای جز هماهنگی و همفکری با زارعی نخواهد داشت.

و در پایان تمجید های ویژه استاندار از غلام محمد زارعی سندی دیگر در کلکسیون شایستگی های او خواهد بود.

با توجه روند اقدامات زارعی و تلاشها و پیگیری های شبانه روزی ایشان می توان وی را از هم اکنون در زمره ی موفق ترین نمایندگان تاریخ کهگیلویه و بویراحمد در همین مدت کوتاه قرار داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8889
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خستم کردیت گفت:

    آسمون من جر زارع بو و مجلس رهتنش . جگرمون خون کردیته از بس هس بویر نیوز نوشت زارع چه کرد و چه نکرد. خوب زارع رفتن مجلس برای کردن . اگر قرار بود نکنه خوب نمیبایست برود . تازه چیزی نکرده اون بنده خدا 1درصد میکنه بویر نیوز 10 درصدش میکنه . وای به روزی زارع 20 درصد بکنه چی میشه .

  2. کلاغ گفت:

    په مه گوتیت زارع کم ادمیه ماشالا ماشالا

  3. سلام گفت:

    با سپاس از هم استانی های عزیز لطف فرمایید ادب و احترام متقابل را در نوشته هایتان رعایت بنمایید زیرا نشان دهنده شخصیت والای شما عزیزان میباشد انشااله که مطالب نوشته شده شما باعث دلگرمی و روحیه دو چندان در نمایندگان محترم استان میگردد

  4. دغو گفت:

    ……………………………………………………………

  5. محمود گفت:

    جاده سیلاب و کلوار ربطی به اقای زارعی ندارد و قبل از وی شروع شده بود. گرفتن نامه و توصیه نامه از وزیرهم کاری ندارد چند نامه تا کنون عملی شده و نفعی به حال مردم داشته است ؟.استاندار هم احتمالاً از اقای زارعی انتقاد کرده که به جای تلف کردن وقت خود برای کارهای تبلیغاتی و به حاصل به وظایف خود توجه داشته باشد.

  6. مهرداد گفت:

    چطور میشه اقای زارعی ظرف چند ماه دستور اسفالته کردن یه جاده به طول بالاتر از ۱۰ کیلومتر بگیره و عملیاتی هم بشه،از بویر نیوز میخوام که دیگه این اخبار های کذب رو منتشر نکنه.

دیدگاه شما