شنبه 12 بهمن 1392 - 9:57

سرمربی‌ جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج مشخص شد

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: رحمان احمدی به عنوان سرمربی هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج را به عهده گرفت.

به گزارش بویرنیوز، صمد اکبری امروز در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج اظهار داشت: پس از اینکه عدم حضور جمشید غدیری در تیم فوتبال شهرداری یاسوج به عنوان سرمربی مسجل شد اکنون رحمان احمدی کار هدایت این تیم را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: رحمان احمدی در گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال ارتش بوده و در برهه‌ای نیز هدایت تیم نیروی زمینی تهران و همچنین فجر سپاسی شیراز را بر عهده داشته است.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: این مربی با تیم نیروی زمینی تهران در لیگ دسته اول کشور خوش درخشیده و تا پشت درب‌های لیگ برتر فوتبال کشور هم با این تیم آمده است.

اکبری، قاطعیت و نظم را از صفات این مربی دانست و متذکر شد: در طول دو روزی که احمدی کار هدایت تیم را بر عهده داشته نظم و انضباط بر تیم و تمرینات حاکم شده است.

بازیکن کهنه‌کار تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه همه برای موفقیت در تیم هم قسم شده‌اند، عنوان کرد: هواداران باید به احمدی و کادر فنی جدید برای موفقیت کمک کنند تا بتوانیم از وضعیت نامطلوب کنونی خارج شویم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=88361
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لرزبان گفت:

    غیر از اینکه خدا خودش کمک کنه.بنظرم برای لیگ 2 تلاش کنید بهتر باشد.یه خورده از تیم گچساران یاد بگیرید.اعتبار این تیم(شهرداری)را از گرده مردم بیچاره میکشند و به یه عده بازیکن بی غیرت میدهند.حرامشان باشد.از هواداران خجالت بکشید.از هواداری که بخاطر لر بودن از لرستان میامد و بازی های شهرداری را نگاه میکرد.لطفا درش را تخته کنید تا حداقل به هوای تیم به مردمی که میرن شهرداری فشار نیارن برای پروانه وپایان کار .

    • جوان علاف گفت:

      غول کشی که حالا دیگر زورش به سوسک هم نمی رسه  . وای بر ما و مسولین استان ما که هیچ دلخوشی برای جوانان و نوجوانان شهرمون نگذاشته اند . اصلا مگه جوانان ما تفریح می خوان نه سینما لازم داریم نه تیمی که بهش دلخوش کرده باشیم . همین حدفاصل فلکه ساعت تا خیابان سبزی فروشان برای پرسه زدن و علافی بچه های ما کافیه . هروز بدتر از دیروز ، به چی شهرمون دلخوش باشیم به برف که هر جا میاد باعث شادیه ولی در شهر ما اینقدر مشکلات پیش میاد که باعث غم ما میشه .

  2. یاسوجی گفت:

    با سلام به نظر من یکی از دلایلی که تیم شهر داری نتیجه نمیگیره صمد اکبری هست با احترامی که برای ایشوم قائل هستم ولی در بعضی مواقع رفتار های بچه گانه ای از خودش نشان میدهد با اعتراضات بی مورد به داوری تمر کز تیم رو به هم میریزه واقعیت اینه که دلش می خواد همه کاره تیم باشه .همان طور که محمد نوری و علی کریمی در سال گذشته و امسال باعث عدم نتیجه گیری پیروزی شدن الان هم صمد اکبری این کار رو انجام میدهد .اگر صمد بازی نکنه تیم بهتر نتیجه میگیره با تشکر .

دیدگاه شما