سه شنبه 17 مرداد 1391 - 13:38

شغل جدید هدایت خواه مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

ستار هدایت‌خواه نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در دوره‌های هفتم و هشتم  مجلس شورای اسلامی و نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که مغلوب غلام محمد زارعی شد،  قصد دارد، دانشگاهی در زمینة علوم و حدیث در استان کهگیلویه و بویراحمد تأسیس کند.01 150x150 هدایت‌خواه صاحب دانشگاه می‌شود

به گزارش خبرنگار سایت استان، هدایت‌خواه در دوران نمایندگی خود مجوز این دانشگاه را اخد کرده و تلاش دارد آن را در مرکز استان شهر یاسوج راه‌اندازی کند.

بر اساس این گزارش، مجوز تأسیس این دانشگاه به صورت خصوصی از طریق وزارت علوم و تحقیقات و فن‌آوری و با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی به هدایت‌خواه اعطاء شده است و وی قصد دارد فعالیت‌های خود را در این دانشگاه  دنبال کند.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که ید طولایی در منبرهای مذهبی به خصوص در اعیاد شب قدر و ماه محرم دارد بعد از اینکه کرسی نمایندگی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزة انتخابیة بویراحمد و دنا را به غلام‌محمد زارعی واگذار کرد؛ بسیار خبرساز بوده و خیلی‌ها به دنبال مقصد بعدی فعالیت او هستند.

هدایت‌خواه  قبل از دوران نمایندگی مجلس دارای سوابقی از جمله فعالیتهای فرهنگی در سطح شهر یاسوج به خصوص مسجد امام حسین (ع) و راه‌اندازی هئیت جوانان حسینی است..

هدایت‌خواه که عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان بود نیز بازنشسته شد و به نظر می‌رسد با ظرفیتهای ایجاد شده در قبل و بعد از دوران نمایندگی به دنبال ایجاد دانشگاه خود باشد.    


نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8800
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ........ گفت:

    هدایت خواه اگر……………..

  2. پرستو گفت:

    دانشگاه را بخاطر دكتراش تاسيس خواهد كرد تا لااقل مدرك دكترا را اين اخر عمري بگيره

  3. مهرگان گفت:

    اولندش که هدایتخواه مدرک دکترا ندارد
    دوم مگر هدایتخواه پزشک بود که عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان شده بود
    تازه (هنوزم دیرنشده)راه خودشو پیداکرده

  4. من گفت:

    ما نیاز به چیزی دیگر داریم که باعث روشنگری بشه نه ما را به عقب برگردونه. به دانشکده هایی که در ان ها سیاست، فلسفه، اندیشه روز جهان تدریس بشه نیاز داریم نه اینکه هی دو خودمون بچرخیم و چند تا داشنجوی بی سواد تحویل جامعه بدیم

  5. بس کن هدیاتخوووووووووووواه گفت:

    این مردم گرسنه اند تشنه اند. اقای هدایتخواه تو اصلن نیاز مردم شهر و استانت رو نفهمیدی……. همش چسپیدی به حدیث و آیه و … بابا دست از تحجر بازی بردار!!!

  6. علی گفت:

    وای بر دانشگاهی که مجوزش مال هدایتخواه باشه. نگاهی به دانشگاه های دنیا بیندازیم انسان هایی آزاد ، شریف، با سواد، دارای دهها مقاله علمی در مجلات پژوهشی معتبر اعضای هیئت مدیره انهاست. با دانشجو مثل ادم برخورد میکنن انوقت دانشگاهی هدایتخواه تاسیس کنه که خودش صدها کیلومتر با علم روز دنیا فاصله داره. امثال هدایتخواه فقط تو این این آب گل آلود ایران اسم و رسمی به هم زده اند. و گرنه مجامع دانشگاهی دنیا این ادم ها رو به عنوان دربان دانشگاهشون هم قبول نمیکنه.

  7. ناشناس گفت:

    اینقدر کوتاه فکر نباشید در راه توسعه استان گام بردارید همیشه که بهار نیست در این 30 سال مدیرانی زیادی در این استان خدمت کرده اند و باید خدمت کنند خدا وکیلی دنبال چه چیزی هستید دوره نمایندگاه فعلی هم سر می رسه بعدش قراره کی را خراب کنید تاریخ استان مردانی به مانند شهید کرامت ایزدپناه ، سید باقر موسوی ،مرتضی رهنما ، موحد ، مسعود حسینی ، حداد فروغی، بهرام تاج گردون ، هدایت خواه ، زارعی و … افراد غیر بومی مانند اولیا ، دوستی ، نوذری و نیکزاد را به خود دیده و خود این تاریخ قضاوت می کنه نه ما آدم ها کمی منصف باشید برادرهاقیامتی است آگاه باشید تعصب بی جا یعنی چه

  8. ناشناس گفت:

    به نا شناس :مجید جان سیاست از دیانت جدا نیست .

دیدگاه شما