یکشنبه 22 دی 1392 - 12:40

شهردار یاسوج: زیر بار مزایده‌های غیر قانونی املاک شهرداری یاسوج نمی‌روم

شهردار یاسوج گفت: از ابتدا با مردم و شورای اسلامی شهر یاسوج عهد بستم که حافظ بیت‌المال و منافع شهروندان باشم و به همین خاطر زیر بار مزایده‌های غیر قاونی املاک شهرداری یاسوج نمی‌روم.

خبرگزاری فارس: زیر بار مزایده‌های غیر قانونی املاک شهرداری یاسوج نمی‌روم

به گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید در گفت‌وگو با فارس در یاسوج در حاشیه بازدید از پایانه جدید مسافربری این شهر واقع در بلوار شهید قرنی اظهار کرد: این پایانه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار یاسوج ادامه داد: دغدغه ما در شهرداری این است که مشکلات پایانه مسافری شهر یاسوج به عنوان مرکز استان را یک‌بار برای همیشه برطرف کنیم.

جاوید در ادامه بیان کرد: اگر بتوانیم با هم‌فکری شورای ترافیک و نظر مساعد شورای اسلامی شهر یاسوج اتوبوسرانی را از مرکز شهر به خارج از شهر منتقل و پایانه‌های مسافربری سی‌سخت، لوداب و مارگون را از مرکز شهر به این مکان منتقل کنیم کار خوب و ارزنده‌ای صورت می‌گیرد که تا حدود زیادی مشکلات ترافیکی شهر یاسوج را برطرف می‌کند.

شهردار یاسوج به ساختمان جدید پایانه‌های مسافربری شهر یاسوج واقع در بلوار قرنی اشاره کرد و گفت: اکنون در این محل 2 هزار و 700 متر سوله احداث شده و 27 هزار متر مربع نیز زمین‌های اطراف آن است و فضای خوبی برای این کار داریم.

وی از توجه شهرداری به یک کار بلندمدت در خصوص پایانه مسافربری اشاره کرد و گفت: پایانه در نظر گرفته شده موقتی است و در آینده پایانه اصلی مسافربری شهر یاسوج در یکی از کمربندی‌های شهر که نقطه استراتژیکی باشد ساخته می‌شود.

بخش دیگر این گفت‌وگو مربوط به املاک شهرداری یاسوج و دغدغه‌های شهردار در خصوص مزایده‌های بعضاً غیر قانونی و برخی واگذاری‌ها بود که وی در پاسخ اظهار کرد: از بابت حق‌السهم شهرداری متراژی از املاک در اختیار این دستگاه قرار می‌گیرد که تاکنون این زمین‌ها مستندسازی نشده‌اند.

شهردار یاسوج ادامه داد: اشکال بزرگ کار در این است که زمین‌ها مستندسازی نشده‌اند و ما در حال تهیه و تدارک دفترچه‌ای هستیم که در آن همه املاک مربوط به شهرداری و مستندسازی آن‌ها موجود باشد.

جاوید افزود: در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم تا هر چه زودتر این زمین‌ها را مستندسازی کنیم و البته پی‌گیر زمین‌هایی هستیم که ممکن است به صورت غیر قانونی به مزایده رفته باشند.

وی در ادامه گفت: اگر مزایده‌هایی که در گذشته صورت گرفته‌اند قانونی باشند که مشکلی نیست اما به هیچ وجه زیر بار مزایده‌های غیر قانونی گذشته در خصوص املاک شهرداری نخواهم رفت.

این مسئول افزود: از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری کرده و تا اعاده و برگشت این گونه زمین‌ها تلاش خواهیم کرد.

شهردار یاسوج در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه برای انجام این کار و پی‌گیری از خود همت نشان می‌دهید و آیا در ادامه راه از طرف افراد برای شما مشکلی ایجاد نمی‌شود و برای مقابله با این‌گونه مشکلات چه اندازه ایستادگی خواهید کرد، یادآور شد: به عهدی که با مردم شهر یاسوج و شورای اسلامی در این خصوص برای حفظ بیت‌المال بسته‌ام وفادار خواهم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=85631
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهرساز92 گفت:

    مرسی جاوید جان اگه ممکنه یه فکری به حال سنگ شکن شهرداری کن میخوام اولین کسی باشی که سنگ شکن را از بستربشار برداری راستی از بچه های صنایع شنیده ایم جای زباله های (دوپشته)شهرداران قبلی را انتخاب کرده ای واقعا دوست دار طبیعتی 0بویر جان لطفا اطلاع رسانی کن

  2. ناشناس گفت:

    آقاي جاويد كمي هم به فكر بي عدالتي در آبشار ياسوج وغرفه هاي عيد تا تابستان باشين با كرايه هاي 3 و4و7و8 ميليوني واقعا ظلمه كسي كه خودش درامد انچناني نداره شهرداري كرايه كمتر از2 ميليون نميگيرين واقعا بااين كارا امسال كسي در مزايده ها شركت نمكنه خواهشا پيگيري كنه ظلمه بخدا ظلمه ظلمه ظلمه

  3. خمونی گفت:

    دکی جان شهردار عزیز یه فکری به حال ورودی ابشار کن که همین جمعه 2 هزار تومان از ما گرفته ان گفتم مگه این موقع سال هم باید پول بدیم گفتن شهر دار تا کید داشته که حتما ورو.دی بگیریم خدا وکیلی راسته . . . . . بویر نیوز منتظر جوابم

دیدگاه شما