جمعه 20 دی 1392 - 22:03

بازدید بیش از 90 درصد مردم یاسوج از نمایشگاه کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 90 درصد مردم شهر یاسوج از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

خبرگزاری فارس: بازدید بیش از 90 درصد مردم یاسوج از نمایشگاه کتاب

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، پرونده سیزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج لحظاتی پیش بسته شد.

امین کمالوندی امشب در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازدید مردم از سیزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج در بین نمایشگاه‌های کتاب استانی بی‌نظیر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام برخی آمار این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: بیش از 100 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: جمعیت شهر یاسوج در حدود 110 هزار نفر است که نشان می‌دهد بیش از 90 درصد جمعیت شهر یاسوج و بیش از نیمی از جمعیت شهرستان بویراحمد از این نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

کمالوندی ابراز داشت: در این نمایشگاه بیش از 350 میلیون تومان کتاب به فروش رسید که این فروش نیز بی‌نظیر بوده است.

* ریالی به برگزاری این نمایشگاه کمک نشده است/ یک دست صدا ندارد

وی با بیان اینکه همه بن‌های پیش‌بینی شده فروش کتاب به اتمام رسیدند و همچنان برای دریافت بن، تقاضا وجود دارد، اذعان داشت: تخفیف‌های ارائه شده در این نمایشگاه در آمار بالای فروش آن مؤثر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کم‌توجهی برخی مسئولان استانی، یادآور شد: ریالی برای برگزاری این نمایشگاه از سوی استان کهگیلویه و بویارحمد کمک نشده است.

این متولی فرهنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مسئولان استانی و دلسوزان فرهنگ باید بدانند که یک دست صدا ندارد و با یک دست نمی‌توان چند هندوانه برداشت!

کمالوندی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه همکارانش در ارشاد، عنوان داشت: همکاران من چندین شب است خواب ندارند و با وجود برودت بی‌سابقه هوا در شهر یاسوج، چنین نمایشگاهی را برگزار کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: بیشترین فروش کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب این استان مربوط به کتب دانشگاهی، دینی و کودک بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=85407
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جعفري گفت:

    با سلام .جاي خوشحالي و تحسين داره،خسته نباشيد

  2. حامد گفت:

    مگه چی فکر کردین راحت به مردم دروغ میگید میدونید 90درصد چه جمعیتی میشه.من قول میدم 2درصد هم بازدید نکرده

دیدگاه شما