دوشنبه 16 دی 1392 - 17:14

لغو امتحانات همه دانشگاهها در یاسوج بجز پیام نور

در حالیکه به دلیل بارش سنگین برف در یاسوج، دانشگاههای یاسوج، علوم پزشکی و آزاد تعطیل شدند و امتحانات آنها لغو شد اما امتحانات دانشجویان پیام نور شهرهای یاسوج، سی سخت و مارگون برگزار گردید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در خصوص علت عدم لغو امتحانات و تعطیلی این دانشگاه به رغم تعطیلی همه دانشگاهها و ادارات استان در پی بارش سنگین برف به خبرنگار مهر گفت: به دلیل اینکه آزمونهای دانشگاه پیام نور سراسری است و به طور همزمان در 520واحد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می شود امکان برگزاری مجدد آن وجود ندارد و براین اساس امتحانات دانشگاه پیام نور برگزار شد.

رضا یوسفوند افزود: امروز تمام امکانات و شرایط را برای برگزاری مطلوب آزمون فراهم کردیم تا کلیه آزمونهای امروز برگزار شود.

وی بیان کرد: اگر دانشجویانی برای ایاب و ذهاب از یاسوج به شهرهای سی سخت و مارگون مشکل دارند می توانند در خود مرکز یاسوج امتحان بدهند.

یوسفوند تاکید کرد: خوشبختانه در مناطق گرمسیری استان با این مشکل روبرو نیستیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که جاده بسیاری از مناطق روستایی بسته شده و دانشجویان ساکن این روستاها امکان حضور در شهرهای اطراف و شرکت در آزمونها را ندارند، گفت: اگر موردی هم وجود داشته باشد معدود است اما ما از روز گذشته اطلاع رسانی کرده ایم که دانشجویان در نزدیکترین محل به دانشگاه حضور داشته باشند تا بتوانند در جلسات آزمون شرکت کنند.

یوسفوند عنوان کرد: در سایر استانها هم راه ارتباطی بسیاری از شهرستانها قطع است اما طبق تمهیداتی که اندیشیده شده دانشجو می تواند در نزدیک ترین دانشگاه پیام نور به محل زندگی خود آزمون دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=84827
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    والله آموزشكده پسران هم امتحاناتش دوشنبه وسه شنبه برگزار شد بوير نيوز

دیدگاه شما