شنبه 14 دی 1392 - 20:27

خدمات‌رسانی مستمر سپاه فتح در برف سنگین یاسوج و دنا

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با همه توان آماده مشارکت و کمک به مردم در بحران‌ها و حوادث هستیم از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی خودروهای امدادرسان سپاه فتح در برف سنگین یاسوج و دنا خبر داد.

خبرگزاری فارس: خدمات‌رسانی مستمر سپاه فتح در برف سنگین یاسوج و دنا

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، سردار یونس امیری عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور همه دستگاه‌های خدمات‌رسان به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: نیمی از امکانات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مرزهای کشور مشغول به خدمات‌رسانی هستند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حدود 160 کیلومتر از مرزهای کشور توسط سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد محافظت می‌شود و به همین خاطر نیمی از امکانات ما در اختیار تیپ مستقل 48 فتح قرار دارد تا در مرزهای کشور از آن‌ها استفاده شود.

این فرمانده نظامی به خدمات سپاه فتح در برف اخیر یاسوج اشاره کرد و گفت: در این روز دو دستگاه لودر، دو دستگاه بولدوزر و یک دستگاه گریدر را در اختیار دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار دادیم و آماده همکاری بیشتر نیز هستیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از قول مساعد قرارگاه خاتم و شخص سردار عدل هاشمی برای در اختیار قرار دادن ادوات راهداری این قرارگاه به مسئولان برای بازگشایی معابر در مواقع ضروری خبر داد و گفت: مسئولان می‌توانند در هر زمان با انتقال این خودروها به مرکز استان در حوادثی همچون برف روزهای آینده که پیش‌بینی شده از آن‌ها استفاده کنند.

امیری خاطرنشان کرد: برای روز برفی آینده که توسط هواشناسی پیش‌بینی شده تعداد 20 دستگاه خودروی کمک‌دار سپاه فتح آماده خدمات‌رسانی است که یک دستگاه کمرشکن و همچنین دو دستگاه کمپرسی نیز علاوه بر این در نظر گرفته شده است.

وی خدمت به مردم را وظیفه همه دستگاه‌ها دانست و گفت: سپاه فتح نیز به عنوان خدمتگزار مردم استان آماده هرگونه امدادرسانی در حوادث است.

این فرمانده نظامی با قدردانی از همه دستگاه‌هایی که در هنگام حوادث از جمله برف سنگین گذشته در استان انجام وظیفه کردند، تصریح کرد: هم‌اکنون نیز تعدادی از ماشین‌آلات سنگین سپاه در حال بازگشایی معابر هستند که این کار در روزهای آینده با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=84525
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اگرسپاه نبود کشور هم نبود خسته نباشید حافظان نظام جمهوری اسلامی

  2. سید گفت:

    سردار پیروز باشید ، ایرانم سربلند ، وطنم جانم فدایت ،شهیدان میهن سلامی از جنس بهشت

دیدگاه شما