شنبه 14 دی 1392 - 16:25

بیماری MS زن را فراری داد + عکس

پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تا زنی را که به دلیل بیماری MS خانه را ترک کرده شناسایی کنند.

خبرگزاری فارس: بیماری MS زن را فراری داد + عکس

به گزارش  بویرنیوز به نقل از فارس، آذرماه سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 102 پاسداران به مأموران گفت: همسرم با گذاشتن یادداشتی با این موضوع که دیگر به منزل باز نمی‌گردد، از منزل خواهرش خارج شده و پس از آن نیز از وی اطلاعی نداریم.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدانی» و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همسر فقدانی پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان، گفت: همسرم به بیماری ام اس (MS) مبتلا است و به همین علت و برای گذراندن دوره درمانی به تهران و منزل خواهرزنم آمده بودیم.

وی افزود: روزی که همسرم از خانه خواهرش خارج شده، برگه یادداشتی را از خود به جای گذاشته که در آن عنوان کرده به خاطر بیماری‌اش من و فرزندانش را ترک می‌کند و تا زمانیکه مداوا نشود به منزل باز نمی‌گردد.

خواهر فقدانی نیز در اظهاراتی مشابه همسر خواهرش عنوان کرد: من به همراه خواهرم در داخل خانه مشغول استراحت بودیم اما زمانیکه از خواب بیدار شدم خواهرم را ندیدم.

وی افزود: در جستجوی وی به سایر اتاق‌ها رفتم تا اینکه دست نوشته‌ای را پیدا کردم که خواهرم در پایان آن نوشته بود «مواظب بچه هایم باشید».

 

وی ادامه داد: بلافاصله با همسر خواهرم تماس گرفتم و او نیز به خانه آمد و پس از مشاهده نامه به کلانتری 102 پاسداران مراجعه کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با توجه به اظهارات خانواده فقدانی، کلیه اقدامات جهت کسب اطلاع از سرنوشت فقدانی از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام شده و این پرونده کماکان در پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

با عنایت به درخواست خانواده فقدانی، دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی مقام قضایی صادر شده است که از کلیه شهروندان محترم درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص سرنوشت فقدانی را از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=84475
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین گفت:

    خدا به دادش برسه زن محجبه ایست

  2. ابو گفت:

    ﺑﺎ ﺳﻠﺎﻡ  ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻢ ﺍﻳﻦ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺭﻭ  ﺗﻮﻗﺸﻢ  ﺩﻳﺪﻡ

  3. مهرداد گفت:

    بهتر است از واژه فراری استفاده نشود،اطلاعات این خانمب رای کمک بعه پیدا کردنش منتشر شده نه برای قی کردن لفظ فراری و…..

دیدگاه شما