پنجشنبه 12 دی 1392 - 13:18

خانواده ی شیرازی گرفتار در برف سی سخت نجات یافتند

– مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان دنا گفت: خانواده ی شیرازی گرفتار در برف در حوالی شهر سی سخت با تلاش نیروهای امدادی نجات یافتند.

مسعود وکیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این خانواده برای تفریح در یکی از باغ های سی سخت اطراف جاده کوه گل اسکان داشتند که با بارش برف سنگین و راه بندان مسیر مواجه شدند.

وی بیان کرد:این خانواده 10 نفره که دو نفر از آنان نیز بیمار دیالیزی بودند پس از اعزام یک اکیپ ویژه امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه خودروهای امدادی دیشب با بازگشایی مسیر نجات یافتند.

وکیلی عنوان کرد:تلاش برای جا به جایی و انتقال خودرو های این خانوداه ادامه دارد.

وی ابراز داشت: حال اعضای این خانواده و بیماران دیالیزی مطلوب است و مشکل خاصی وجود ندارد.

بارش برف سنگین روز چهارشنبه راه های ارتباطی بسیاری از مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد را مسدود کرد و در شهر سی سخت تا 70 سانتی متر برف گزارش شده است.

شهر سی سخت در 30 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=84199
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    البته این خانواده برای همه ما محترم هستند اما به نظر من باید پدر این خانواده را پیش یه روان پزشک هم ببرند !!! – آخه آدم حسابی ! اول زمستون با این شرایط جوی اون هم با خانواده میشه رفت کوه گل دنا برای تفریح ؟؟؟ خدا عقلت بده – این همه جای خوب رفتی اونجا چکار ؟

    • ناشناس گفت:

      زمستون دنا اون هم روز برفیش خشه

    • سید گفت:

      خانواده از اشنایان ما بودن ، توی یه اتاق بودن و وسیله گرم کننده برقی داشتند اما متاسفانه برق رفت. از جهتی مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان دنا دروغ میگه با ایشان تماس گرفتند و گفت ماشین نداریم و شرمنده هستیم ، خانوداه ده نفر هم نبودن و 6نفر بودن، یک نفر بیماری قلبی داشت نکه دیالیزی بودن
      چقد دروغ گفتن راحت شده و الکی

    • ناشناس گفت:

      بویر نیوز عزیز به جای افتادن در دام روئسای برخی ادارات برای خود تبلیغی ،کاش خبر نجات یک محیط بان از مرگ در برف و کولاک دنا توسط محیطبانان غیور و فداکار رو که از طرف دستگاههای قضایی به راحتی قربانی وظیفه شناسیشون میشن رو پوشش میدادی .بازم تابناک دمش گرم.

    • از اهالی سی سخت گفت:

      بویر نیوز چرا این نظرو تایید می کنی؟
      اصلاً با اصول اخلاقی خبررسانی آشنا نیستید ! نظر بالا مصداق بارز توهینه . 
      واقعاً متاسفم برای نظر بالا و برای شما که این نظر را تایید کردید . 

دیدگاه شما