جمعه 6 دی 1392 - 12:16

آخرین اخبار از تیم فوتبال شهرداری یاسوج / یک اسپانسر قوی برای تیم پیدا شد

حامد محمودی در بازی 2 تیم استقلال صنعتی و استقلال تهران که به برتری 2 بر صفر تیم اهوازی انجامید در ترکیب فیکس قرار گرفته بود اما در نیم فصل دوم به هر دلیل مورد توجه ویسی قرار نگرفت.

به گزارش بویرنیوز، آخرین تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای دیدار با نساجی قائمشهر در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور پی‌گیری شد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از اردوی چند روزه یزد تمرینات خود را برای آمادگی نیم فصل دوم برگزار کرد که در این میان غیبت یک بازیکن و حضور یک بازیکن جدید کاملاً محسوس بود.

بنا به گفته کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج، علی ابوالفضلی بازیکن 2 فصل قبل و همچنین نیم فصل اول مسابقات امسال از تیم شهرداری جدا شد.

در تمرین تیم شهرداری بازیکن جدیدی که در دفاع میانی بازی می‌کند بنا به گفته بازیکنان و مربیان از تیم استقلال صنعتی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور به تیم شهرداری پیوست.

حامد محمودی در بازی 2 تیم استقلال صنعتی و استقلال تهران که به برتری 2 بر صفر تیم اهوازی انجامید در ترکیب فیکس قرار گرفته بود اما در نیم فصل دوم به هر دلیل مورد توجه ویسی قرار نگرفت.

خبر دیگر اینکه رحیم رحیمی بازیکن فصل گذشته این تیم که توسط زرینچه از شهرداری کنار گذاشته شده بود پس از طی نیم فصل در البدر بندر کنگ، دوباره به تیم سابق خود بازگشت.

در تمرین تیم شهرداری حجت چهارمحالی بازیکن سرشناس این تیم به دلیل کشیدگی عضله در تمرین حضور نداشت و سرماخوردگی نیز مزید بر علت شده بود تا این بازیکن به بازی با نساجی در روز شنبه نرسد.

آنچه که داد مربیان و بازیکنان این تیم را درآورده بود وضعیت بسیار بد چمن تختی یاسوج بود که برگی‌زر به شدت از این وضعیت گلایه می‌کرد و دقایق زیادی را موسوی رئیس هیئت فوتبال این استان در این خصوص صحب کرد.

در تمرین تیم شهرداری یاسوج از منابع موثق شنیده شد که قرار است بانک شهر به کمک تیم شهرداری آمده و حامی مالی این تیم شود که در صورت عملی شدن این موضوع طلسم عدم حمایت بخش خصوصی و سایر دستگاه‌ها و بانک‌ها و شرکت‌ها از ورزش استان شکسته می‌شود.

در آخرین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج، صمد اکبری کاپیتان این تیم بیش از سایرین قبراق و سرحال به نظر می‌رسید و بیشتر توپ‌های ارسالی را به گل تبدیل می‌کرد./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=83454
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. saeid گفت:

    ان شاله که نیم فصل دوم موفق باشن.با آرزوی موفقیت برای تیم محبوب شهرداری یاسوج.

  2. علي گفت:

    درود بر بانك شهر

  3. hpln گفت:

    لطف کنید به شهر دار بکوییدحقوق 9 ماهه کارگران ونیروهای شرکتی را بپردازد به خدا ما هم خرج داریم ما هم تویه این کشور زندگی می کنیم .وحق حیات داریم

  4. مهدوی گفت:

    تیم شهرداری رو پرویز موسوی و برگی زر نابود خواهند کرد
    شده تیم پیرمردها
    صمد اکبری رحیم رحیمی حسن هوری قاسم صادقی و….

  5. علی گفت:

    تیم برکی زر با این ترکیبی که میرزه نتیجه لازم رو نمیگیره چرا از محمد دارابی استفاده نمیکنه بازیکن خوش فکر و خوش تکنیک و با تعصب این تیم

  6. عبدی پور گفت:

    واقعا تیم شهرداری به بن بستی به نام کادر فنی رسیده است من با نظر علی کاملا موافقم
    این تیم نیاز به یک مربی بزرگ دارد

  7. هواداران شهرداری یاسوج گفت:

    اخبار باشگاه شهرداری را در وبلاگ هواداران شهرداری بخوانید.
    shahrdariyasujfc.blogfa.com

  8. مهرداد گفت:

    امیدوارم یا شهرداری یا نفت گاز گچساران بیاد لیگ برتر یا هر دو که با هم نماینده ای در لیگ برتر داشته باشیم.

دیدگاه شما