جمعه 6 دی 1392 - 0:14

گام محکم تیم امید شهرداری یاسوج در نخستین دیدار لیگ برتر

مربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج از پیروزی این تیم در نخستین دیدار رقابت‌های انتخابی لیگ برتر خبر داد.

خبرگزاری فارس: گام محکم تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج در نخستین دیدار انتخابی لیگ برتر

جواد رضایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هر چند در گروه سختی از مسابقات انتخابی لیگ برتر امیدهای کشور قرار داریم اما توانستیم امروز در نخستین گام بر تیم خوب و قدرتمند شهرداری تبریز غلبه کنیم.

مربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج ابراز داشت: امروز توانستیم در یک بازی کاملا برتر بر حریف تبریزی خود شهرداری با نتیجه دو بر یک پیروز شویم که گام بزرگی برای ادامه کار در این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

رضایی افزود: در این بازی پوریا افشاریان و رضا محمدی توانستند دروازه تیم شهرداری تبریز را باز کنند.

مربی جوان تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج از این بازی با عنوان مصاف تفنگ بادی در برابر خمپاره یاد کرد و گفت: امکانات و اعتبارات و هزینه‌های ما را نگاه کنید و تیم مقابل را نیز مورد بررسی قرار دهید تا به شگفتی‌ساز بودن این تیم پی ببرید.

وی گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج تنها با حمایت‌های مجموعه شهرداری توانسته افتخاراتی را برای فوتبال استان کسب کند و در این راه هیچ یک از مسئولان استانی ما را یاری نداده‌اند.

رضایی تیم‌های حاضر در این گروه از رقابت‌ها را تیم‌های مطرح فوتبال کشور معرفی کرد و گفت: صبای قم، مس رفسنجان و شهرداری تبریز از تیم‌های پولدار و متمول فوتبال کشور محسوب می‌شوند.

وی از نتیجه دیگر این گروه گفت و افزود: تیم مس رفسنجان هم توانست صبای قم را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=83425
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هوادار پشت کنکوری گفت:

    خواهشمندم که مسئولان این تیم رو حمایت کنن تا اگه انشاءالله به لیگ برتر صعود کرد دراین لیگ هم موفق وافتخار آفرین باشه.درود برشهرداریچی های باغیرت بومی.

  2. ناشناس گفت:

    احسنت بر این منبع خبری.نتیجه بقیه را از کد بگیریم؟

دیدگاه شما