سه شنبه 3 دی 1392 - 23:25

گلباران تیم‌های یزدی توسط تیم فوتبال شهرداری یاسوج

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در سه بازی تدارکاتی در یزد تیم‌های مطرح فوتبال این شهر را شکست داد.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج در حال بازگشت از اردوی یک هفته‌ای یزد است.

محمد هاشمی ادامه داد: تیم‌ فوتبال شهرداری یاسوج به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی در چند روز اخیر سفری به یزد داشت و در یک اردوی تدارکاتی خوب شرکت کرد.

به گفته هاشمی، تیم فوتبال شهرداری یاسوج در این اردو توانست به آمادگی نسبی برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دست یابد.

وی ادامه داد: تیم اکنون در شرایط مطلوبی قرار دارد و پس از برگشت به یاسوج تمرینات خود را برای دیدار با نساجی قائمشهر پی‌گیری می‌کنیم تا در روز شنبه هفتم آذرماه با آمادگی مطلوبی به مصاف این تیم خوب شمالی برویم.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از اردوی یزد گفت و با بیان اینکه زمین‌های فوتبال در آن شهر برای بازی و تمرین بسیار مطلوب است و به هیچ وجه قابل مقایسه با زمین‌های شهر یاسوج نیست، عنوان کرد: در تمرینات یزد بازیکنان بالاخره از بازی در یک زمینه هموار و مطلوب استفاده کردند و همین موجب شد تا بتوانند در چند دیدار تدارکاتی در آن شهر موفق باشند.

هاشمی با اشاره به پیروزی این تیم در سه دیدار متوالی تدارکاتی، متذکر شد: در نخستین بازی خود توانستیم یزد لوله را که در گروه دوم مسابقات جام آزادگان قرار دارد شکست دهیم.

هاشمی از برد سه بر دوی تیم شهرداری در این بازی گفت و افزود: در بازی دیگر هم موفق شدیم با دو گل فولاد یزد را در خانه خودش در یک بازی تدارکاتی دیگر شکست دهیم.

وی از بازی سوم تدارکاتی این تیم در یزد گفت و بیان کرد: در این بازی تیم شهرداری زارچ را با جوانان و بازیکنان ذخیره خود با نتیجه چهار بر صفر شکست دادیم.

هاشمی یکی از دلایل مهم بازی خوب شهرداری یاسوج در این سه بازی را زمین مساعد و هموار عنوان کرد و گفت: در یاسوج و به خصوص در زمین تختی اختیار بازیکن و مربی در دست زمین است و گاهی اوقات دیگر بازیکن در تعیین و تغیر نتیجه دخالتی ندارد بلکه باید تابع زمین بود.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پایان از صدور کارت بازی چند بازیکن جدید این تیم خبر داد و یادآور شد: کارت بازیکنان تیم ما برای بازی‌های نیم فصل دوم صادر خواهد شد و می‌توانیم از وجود آن‌ها در بازی‌های پیش‌رو استفاده کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=83058
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    درود بر لروکهگیلویه  و بویراخمد.ان شائ الله که شمالی ها (نساجی قائمشهر )راببرید وبرای استان ولر افتخار بیافرینید. 

  2. شهروند یاسوجی گفت:

    جناب اقای هاشمی جناب اقای شهردار استاندار محترم شما را بخدا قسم حاضریم هیچگونه خدماتی برای ما صورت نگیره حتی آشغال خونهامون را خودمون جمع کنیم ببریم بیرون از شهر فقط کاری کنید این تیم به لیگ برتر راه پیدا کنه اخه این ارزوی جندین و چند ساله ما یاسوجیهاست

دیدگاه شما