پنجشنبه 28 آذر 1392 - 23:02

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به  آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با عنایت به نزدیک شدن شب یلدا و افزایش تقاضا اقلام پرمصرف این ایام از قبیل میوه، شیرینی، آجیل و گوشت با هدف ایجاد فضایی آرام برای خرید شهروندان، طرح ویژه نظارت و بازرسی با برنامه‌ریزی دقیق، برگزاری گشت‌های مشترک با حضور بازرسان صنعت و معدن، امور صنفی و با همکاری تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی در حال اجرا شدن است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، سالار حسین پور افزود: در طرح نظارتی ویژه شب یلدا انواع آجيل، شيريني، ميوه و گوشت از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد نظارت قرار گرفته و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد خواهد شد.

حسین پور ایجاد آرامش روانی در شهروندان، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگيري از سوء استفاده عوامل سودجو درسطح بازار را از جمله اهداف اجرایی طرح مذکور برشمرد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمينه عرضه كالاهاي مورد نظر مي توانند مراتب را از طريق شماره 124 ستاد خبري اين سازمان اعلام کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=82368
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما