چهارشنبه 13 آذر 1392 - 2:57

فرزندان کهگیلویه و بویراحمد با دست پر به نمایشگاه راه و شهرسازی آمدند (+گزارش تصویری)

گروه اقتصادی – نمایشگاه راه و شهرسازی از امسال همچون سنوات گذشته  به مدت 4 روز در مصلی تهران برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز، به گفته برخی از غرفه‌داران نمایشگاه راه و شهرسازی سال گذشته بسیار پررنگ‌تر از امسال بود ولی فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو شایسته در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

201409091978

یکی از دستاوردهای اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، خودروی چند کاره ای بود که به این نمایشگاه آورده شده بود.

201409091979

این خودرو که با ایده مهندسان راه و شهرسازی استان کهگلویه و بویراحمد تولید شده است، مجهز به انواع تجهیزات راهداری، تعمیراتی و مدیریت بحران است.

مدیرعامل شرکت سازنده این خودرو با تشریح ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فرد این خودرو در مناطق کوهستانی به خبرنگار بویر نیوز گفت: با تجهیزاتی که بر روی این خودرو نصب شده است این خودرو قابلیت انجام دادن 5 عملیات راهداری را دارد و خدمات آن قابل ارتقا به 9 عملیات است که باعث شده است تا به خودروی کامل استراتژیک تبدیل شود.

وی با اظهار شگفتی از استقبال گسترده سایر استان های کشور از این خودرو گفت: تمام تجهیزات این خودرو با ایده مهندسان اداره راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و حمایت این سازمان تولید شده است و اکنون شرکت تولید کننده درخواست های متعدد و بیشماری برای این خودرو از استان های تهران، فارس، خراسان، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی و سایر استان مطرح شده است که برای اولین این حجم استقبال از این تجهیزات شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار بویر نیوز گفت: سال قبل شاهد نمایشگاه پربارتری بودیم.

مهندس خیبر بیدارپور نیز ضمن تقدیر از عوامل ساخت این خودرو چند کاره، افزود: در استان کهگلویه و بویراحمد استعدادهای زیادی نهفته است که اگر بتوانیم آنها را در مسیر درست حمایت کنیم شاهد شکوفایی آنان خواهیم بود، که امروز نیز این موضوع به چشم می آید.

201409091980

به گزارش بویر نیوز، از دیگر حواشی این نمایشگاه می توان به بازدید چند تن از هنرمندان مطرح کشور از نمایشگاه راه و شهرسازی اشاره داشت، که مهمان غرفه کهگیلویه و بویراحمد بودند.

غرفه استان کهگیلویه و بویراحمد که با صنایع دستی استان آراسته شده بود در میان سایر غرفه ها برای بازدیدکنندگان جذابیت خاصی داشت و علاقمندان زیادی را برای لحظاتی جذب کرده بود.

IMAGE634914316151650010

نمایشگاه راه و شهر سازی

این نمایشگاه عصر روز سه شنبه در مصلی تهران به کار خود خاتمه داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=79927
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهرداد گفت:

    اگر نمیریم نه پیریم. دست آوردهای منوچهر حبیبی +احمد جمشیدی +و کارشناسان وروسای سال های قبل را که در نمایشگاه پارسال هم لافش زده شده است را دوباره آورده اید وخبر از دست پر میزنید. کور خوندین

  2. کارگر گفت:

    چه وابی که تعریف بیدار پور می دید>
    شما که سایه شو با تیر می زدید…
    فکر کنتم شما را خریده. خدا کنه خودتونو ارزون نفروخته باشید…

    • بویر نیوز گفت:

      مخاطب گرامی!
      انتقادات در حوزه های کاری دیگری به ایشان وارد است اما دلیل بر عدم سرپوش گذاشتن بر توانمندیها نیست که در این صورت غرض ورزی محسوب می شود.
      شما هم اگر انتقادی دارید می توانید با نام خودتان بفرستید تا درج شود.

  3. مهندس گفت:

    دمتون گرم بویر نیوز نیمه پر و خالی را باهم می بینید. ما هم هر چند منتقدیم اما به این عزیزان افتخار می کنیم و خسته نباشید می گوئیم

  4. بویراحمدی گفت:

    سلام ضمن خسته نباشید ،وارج نهادن به پاس زحمات جوانان این استان خواهشمنداست از طراحان ،و انگیزه انها گزارش تهیه ، واز انها تقدیر کنید با تشکر

دیدگاه شما