شنبه 9 آذر 1392 - 17:59

وقتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تحمل یک نقد ساده را ندارد!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر روز شنبه مجددا نسبت به انتقاداتی که به اتاق فکرش شده بود مواضع بسیار تندی گرفت.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی عصر امروز در جمع تعدادی از جوانان اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: حق نداریم به دلیل حضور در تفکر سیاسی غیر از خودمان به افراد توهین کنیم.

استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد، لطفا درِ اتاق فکرتان را گل بگیرید + تصاویر

خادمی ادامه داد، بسیاری از حرف‌ها و اعمال و رفتار خارج از تفکر و منش اعتدالی است،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: اتاق فکری تشکیل دادیم و از همه جریان‌ها و گروه‌ها دعوت کردیم تا برای رفع مشکلات استان با خرد جمعی چاره‌اندیشی کنند ولی می‌بینیم که عکس برخی افراد شرکت کننده در این اتاق فکر را می‌زنند و هر چه می‌خواهند به آن‌ها توهین می‌کنند که این با مشی اعتدالی و اصلاح‌طلبی همخوانی ندارد.

این مسئول ارشد اجرایی در همین زمینه گفت: ما نخواستیم به کسی پست و مقام بدهیم که برخی افراد  این‌ گونه آماج حمله قرار گرفتند و اگر بخواهیم چنین رفتارهایی داشته باشیم چه تفاوتی با دیگران که تا دیروز آن‌ها را محکوم می‌کردیم خواهیم داشت.

به گزارش بویرنیوز، حال سوال اینجاست که ظاهرا بعد از گذشت چندین روز از موضوع اتاق فکر و انتقاد پیرامون آن، ظاهرا استاندار تمایلی به رها کرده این موضوع نداشته و در تمام جلسات خود انتقاد از اتاق فکر را مذموم می داند.

آنگونه که پیداست جناب خادمی اصلا تحمل نقد را نداشته و با شعار اصلاح طلبی که “زنده باد مخالف من” است فرسنگ ها فاصله دارد.

شما به قول خودتان اتاق فکری تشکیل دادید و ما هم به عنوان رسانه به روند آن نقد داشتیم و شما بجای پاسخ اصولی به نقدهای وارد شده همواره کوشیده اید نقادان را توهین کننده  خطاب کنید.

شما به مردم توهین کردید یا ما؟، شماافرادی را به عنوان متفکران استان معرفی نمودی که موجبات تعجب و یاس مردم را فراهم آوردید،برخی از آنها  کسانی بودند که مردم با دیدن چهره آنها به یاد عقب ماندگی استان افتادند و بخشی از نظرات آنها پیرامون این افراد و عملکرد گذشته آنها در سایت درج شد که شما ظاهرا نقد مردم را توهین می دانید.

جناب استاندار کاری نکنید که شائبه قومی گرایی در اتاق فکرتان کشف شود همچنان که رگه ای از آن در انتصاباتتان مشهود است (که در صورت لزوم به آنها اشاره خواهد شد) و جالب آنکه شما خود را سینه سپر کرده برای مبارزه با قومی گرایی و طایفه سالاری می دانید.

امید است استاندار محترم که نیت ایشان قطعا خدمت است با نقد مردم و رسانه ها به خوشریی برخورد کنند و موجبات فضای نقادی را باز کرده چرا که بدون نقد درست کارها سامان پیدا نخواهد کرد

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=79414
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    استاندار بومي خوب و با انصافيست 

  2. حسین گفت:

    آقای خادمی یه بردی بنه سر حیش! بویر نیوز راست ایگو برو کامنتل مردم بخون تعداد مثبت منفی هم مشخصه. شایدم داری شعار ایی که قومگرایی نخوبه اما ایخی آقای د… رو بیاری

  3. حمید گفت:

    سایت شما فقط دنبال تخریب توصیه من به روابط عمومی استانداری این که از شما شکایت بکند.وقتی شما نشست مشورتی با اتاق فکر یکی میگیرید مشخص که از روی غرض تیتر میزنید استاندار بزرگتر از اون که تو بخوای تخریبش کنی

  4. حمید کلباسی گفت:

    عصبانی مزاج به رستوران رفت و فریاد زد : آهای . یک چلوکباب با کوکای تگری!
    گارسون گفت : داد نزن . فقط بگو کوبیده میخوری یا برگ ؟
    عصبانی مزاج گفت : به خودم مربوطه!

  5. نادر از سوق گفت:

    خادمی حس قومگراییش گل کرده … که فردی مطرود و نا شایست است چون از ….. است به اتاق فکرش آورده .عده ای از اصولگرایان که سالهاست تحمل نظر وعقیده دیگران را ندارند حتی از فکر کردن مردم هم در هراسند به اتاق فکرش آورده

  6. ساشا گفت:

    اقاي استاندار دنبال تاييد طلبي از همه جناهاي سياسي استان هستند و براي خوب جلوه دادن خود تلاش ميكنند كه فكري كاملا اشتباه است

  7. مهدی گفت:

    به نظر من حق با استاندار است نه با رسانه ها

    • يزدگرد گفت:

      بويرنيوز بهتر نيست بجاي بحث هاي حاشيه اي و جنجالي بر سر يه موضوع پيش پا افتاده اينقدر مانور ندهيد ، ؟ايا بهتر نيست بجاي اين مسائل  همه با هم كمك كنيم استان از اين مسائل خارج بشه ،؟ بياييد رو چگونه از بن بستي و كوته فكري مانور بديد ! بياييد رو جاده ها ، رودها ، منابع طبيعي به يغما رفته استان ،رو فرودگاه متروكه و بدون پرواز مركز استان و هزار درد ديگر خبر سازي كنيد ! اتاق فكر استاندار خوب يابد هر چه باشه به اعتقاد من براي بهبود وضع فعلي است … 

  8. محمد گفت:

    انتقاد استاندار به جا بوده است .رسانه ها به جای کمک کردن جهت بهتر برگزاری اتاق فکر به دنبال تخریب افراد هستند و این موضوع مشخص هست که دانشی اصولگراست و در این دولت جایی نخواهد داشت.

دیدگاه شما