شنبه 25 آبان 1392 - 18:19

تصاویر: عجیب و دیدنی از همه جا

پدیده ها و اتفاقات عجیب و غریب در دنیای امروز کم نیست، از پدیده های طبیعی گرفته تا راهکارهای عجیب افراد برای حل مسائل روزانه و حتی ماجراجویی برخی افراد؛ در این بین عکاسان تنها با حضور تصادفی و یا به موقع می توانند تصویر جذابی برای دیگران رقم بزنند.

فرارو: در زیر عکس های عجیب و دیدنی از همه جای جهان که در هفته گذشته در فضای اینترنت منتشر شده است را مشاهده می کنید. بسیاری از این عکس ها بدون مشخص بودن مکان و زمان آنها در فضای مجازی منتشر می شود و تعدادی دیگر مربوط به رویدادهای هفته های اخیر است.
در بخش نخست این گزارش تصویری عکس هایی مشاهده می کنید از حیات و حش که نبرد فیل و اسب آبی در میان آنها بیشترین بازتاب را در بخش عجیب ترین های هفته رسانه های خارجی داشته است.
در ادامه محبت مادرانه یک میمون به بچه گربه که در شبکه اجتماعی منتشر شده است و تصاویر مشابهی از حس مادری در دنیای حیوانات را می بینید. در ادامه حرکات عجیبی چون ماجراجویی دو بند باز، حرکات محیرالعقول رانندگان بر روی دیوار مرگ و موانع انسانی هم به چشم می خورد؛ در این بخش کشیدن هواپیما با پلک هم در نوع خود عجیب و باور نکردنی است. عکس های پایانی این مجموعه هم از معماری عجیب یک خانه و موج سواری خطرناک در دریای توفانی است.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=77213
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما