شنبه 18 آبان 1392 - 2:10

حضور کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران در غرفه دنا صنعت + تصاویر

تا کنون هیأت های تجاری از کشور های چین ، الجزایر و سفیر ارمنستان در غرفه دنا صنعت حضور یافته اند و از تنوع محصولات این مجتمع دیدن کرده اند.

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران از روز چهارشنبه 15آبان 92 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرده است. نکته قابل توجه حضور مجتمع تولیدی دناصنعت بزرگترین واحد تولیدی صنعتی استان به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه است.

به گزارش  بویرنیوز به نقل از عصردنا این نمایشگاه با حضور آقایان نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و چیتچیان وزیر نیرو افتتاح شد.مجتمع دنا صنعت با مدیر عاملی مهندس لهراسب باقری به عنوان جوانترین و موفق ترین مدیر عامل واحد صنعتی در استان در این نمایشگاه حضور بسیار چشمگیری داشته است.

غرفه دناصنعت در طول برگزاری نمایشگاه یکی از پر رفت و آمدترین غرفه ها در این نمایشگاه بوده است،حضور پرشمار میهمانان خارجی و داخلی از غرفه دناصنعت نشان از توانمندی این مجتمع تولیدی در عرضه محصولات تولیدی جدید و با کیفیت می باشد.

تا کنون هیأت های تجاری از کشور های چین ، الجزایر و سفیر ارمنستان در غرفه دنا صنعت حضور یافته اند و از تنوع محصولات این مجتمع دیدن کرده اند.

از دیگر میهمانان دناصنعت در این نمایشگاه غلامرضا تاج گردون، دکتر وکیلی، غلام محمد زارعی نماینده بویر احمد، حاجی محمد موحد نماینده سابق کهگیلویه و بهبهان ،مهنس غریب پور فرماندار سابق بویراحمد،سردار عظیمی فرمعاونت پدافند غیره عامل نیروی زمینی سپاه،دکتر نازک دست دکتر احمدی و دکتر معصومی از اساتید دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه  شریف و عضو هیأت مدیره پژوهشکده پلیمر ایران،رئیس هیأت مدیره پترو پارس،مهندس جمالیان ،روئسای آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان ،رئیس انجمن پلی اتیلن کشور ، معاونت مالی بازرگانی خاتم الانبیا و مدیرعاملان آب و فاضلاب تعدادی از استانهای کشور  برخی از هم استانی های مقیم تهران را میتوان نام برد.

این نمایشگاه تا روز شنبه 18 ابان 92 ادامه دارد،حضور هم استانی های مقیم تهران در این نمایشگاه و بازدید از غرفه دناصنعت موجب دلگرمی مدیران و کارکنان این مجتمع خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=76394
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اسماعیل گفت:

    واقعا مایه بسی افتخاری است برای استانمان -موفق باشید

  2. رضا گفت:

    شرکت دنا صنعت مایه افتخار استان می باشد در ضمن حضور پدر مهندسی سپاه سردارعظیمی فر که ازتلاشگران ومبتکرین امنیت پایدار در کشور می باشندواز سرمایه های عظیم ملی هستند درتصاویر مشاهده شدندمدتی بود ایشان را ندیده بودم از سایت خوب بویر نیوز نیز بخاطر انتشار تصاویر این سردار دلیر لر تشکر می کنم امیدوارم دنا صنعت در آینده نگین اقتصادی ایران شود . رضابویراحمدی

  3. نظري گفت:

    پاينده بادخانواده صنعتگرباقري

دیدگاه شما