جمعه 17 آبان 1392 - 17:59

موفقیتی برای تیم امید شهرداری یاسوج

تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور مقابل میهمان بوشهری خود توحید به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: سومین پیروزی پیاپی فوتبال امیدهای شهرداری یاسوج مقابل جنوبی‌ها

به گزارش بویرنیوز،  مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نوار پیروزی‌های تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج همچنان ادامه دارد.

جواد رضایی گفت: عصر امروز موفق شدیم در یک بازی سراسر هجومی تیم فوتبال امید توحید بوشهر را در خانه با نتیجه یک بر صفر شکست دهیم.

این مربی جوان فوتبال کشور ادامه داد: در این بازی که بیشتر از بازیکنان ذخیره خود استفاده کردیم در دقیقه نخست بازی با تک گل حمیدرضا مؤذنی‌زاده موفق به شکست حریف بوشهری خود شدیم.

رضایی افزود: این بازی در دور برگشت مسابقات امیدهای دسته اول فوتبال کشور بود که در هفته هفتم این رقابت‌ها موفق به شکست حریف جنوبی خود شدیم.

مربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج با بیان این‌که اکنون با این بازی و کسب امتیاز 19 در صدر رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور قرار داریم، عنوان کرد: با اختلاف امتیاز زیاد از تیم دوم در صدر قرار گرفته‌ایم و بی‌شک در این گروه تیم نخست صعود کننده به مرحله بعد خواهیم بود.

رضایی افزود: این سومین برد پیاپی تیم ما برابر تیم‌های جنوبی پس از کارون اهواز، هلال‌احمر خوزستان و امروز مقابل توحید بوشهر بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=76372
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    دمتون گرم بچه ها

دیدگاه شما