پنجشنبه 16 آبان 1392 - 11:32

نشست اتاق فکر کهگیلویه و بویراحمد+ اسامی و تصاویر !!!

 

اولین جلسه اتاق فکر با حضور برخی از نخبگان و مسئولین گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد که در بین افراد چهره های بزرگی همانند عطاء طاهری بویراحمدی، محمود منطقیان برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، این جلسه که در ساختمان شماره ۱ استانداری به ابتکار موسی خادمی استاندار استان برگزار شد، گروه های مختلف سیاسی اصلاح طلبان، اصولگرایان نیز حضور داشتند.

در این جلسه محنایی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، باقرزاده مدیرکل روابط عمومی استانداری، علی محمد دانشی(رئیس حزب موتلفه)، سید علی موسوی نور( رئیس دفتر مردمی محسن رضایی)، عوض پور(عضو هئیت علمی دانشگاه یاسوج)، فریدون داوری(شاعر) سیف سادات(وکیل)، پرویز رضایی(فرماندار سابق)، خلیفه خلقی پور( معاون سابق استاندار) نیز حضور داشتند.

IMG_2725 IMG_2726 IMG_2727

IMG_2693 IMG_2694 IMG_2695 IMG_2700 IMG_2702 IMG_2703 IMG_2704 IMG_2705 IMG_2708 IMG_2710 IMG_2711 IMG_2712 IMG_2713 IMG_2714 IMG_2719 IMG_2720 IMG_2721 IMG_2722

 

منبع: کبنا نیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=76238
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اکبری گفت:

    سوال کنید ………. چطور دکترا گرفته…..آخ سی ای اتاق فکر

    • درجواب کسی که به اسم دیگران کامنت میگذاره!!!! گفت:

      آقایی که به اسم دیگران کامنت میگذاری و مراسم ترحیم پدرتون که در یکی از روستاهای اطراف یاسوج بود، بنده هم برای فاتحه خوانی آومدم و خدا به حق این شب عزیز و به حق آبروی امام حسین(ع) و یاران باوفاش اول پدرتون را بیامرزه و بعدش شما را در این دنیا به راه راست هدایت کنه!!! گذشته خودتون یادتون هست و یادتونه که چقدر گردو و عسل محلی به استاد راهنماتون دادین تا مدرک را گرفتی!!! اگه خاطرتون باشه چند بار فرستادین ترمینال و بنده علیرغم مشغله کاری تحویل گرفتم و به استاد راهنماتون تحویل دادم! متاسفانه شما هم جزو لیست 115نفری هستین که آقای اردوان خان ارژنگ در دانشگاه درجه سه یاسوج بورسیه و استخدام کرده است!! بنده برای سایت های خبری بویر نیوز، …. و دیگر سایت های محلی وقت نمیگذارم؛ چراکه مطالبی که چاپ میکنن بالای 90 درصدشون ارزش خواندن و حتی رویت ندارن؛ ولی پيشتر در خبری که در بویرنیوز انتشار يافته بود شما به اسم کوچک بنده و فامیلم اشاره کرده بودین!!! اگه راست میگوید با سند و مدرک حرف بزنید و به دیگران تهمت نزنید! البته مقصر شما نیستید مقصر سیستم حاکم بر مملکت ماست که مثل آب خوردن به هم تهمت میزنند و آب از آب تکون نمیخوره!!!! تازه شما خوب میدانید که بنده از شما اتو دارم و شما اگه راست میگوید رو کنید!! البته در این لیستی که بنده دیدم بالای ده نفر دکترا دارن و معلوم نیست منظور شما چه کسی است!!!!

      • دانشجوی عمران گفت:

        الان کی داره با کی دعوا می کنه؟

        • در جواب دانشجوی عمران گفت:

          آقای دانشجوی عمران بحث دعوا نیست. متاسفانه واقعیتی است که نمیدونم چرا ما لرها دوست نداریم پيشرفت همدیگر را ببینیم!!! به محض اینکه ببینیم کسی داره پيشرفت میکنه زود زير پاشو خالی میکنیم و انواع تهمت ها را روانه خودش و خانواده اش میکنیم که خدایی اون بالا هم هست و میبینه!!! اینهمه دکتر توی مملکت داریم و حتی سنگ را برداریم دکتر میاد بیرون و چه عیب داره که ما هم در استان خراب شدمون دکتر داشته باشیم!!!؟ به هرحال باید قبول کنیم که این دوستان جزئی از بدنه نیروی انسانی استان ما هستند!!! چرا اینهمه تخریب!!!

        • دانشجوی عمران گفت:

          ظاهرا بسیار گله مند هستید.
          ولی کلیت صحبت شما را قبول دارم

      • سید سعید گفت:

        والا من نفهمیدم بحث چی هست ولی چیزی فهمیدم اینه ک جای تاسف داره 2تا هم استانی این طوری باشن ، و مدرک دوتاتون پوست پیازی ارزش نداره چون علم یه بال هست برای پرواز بال دیگه ادب هست برای پرواز

  2. ادب گفت:

    چقدر مردم استان ما بدبختند که اینها اتاق فکرشان هستند ،معیار برای عضویت در اتاق فکر چیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. معتمدی یاسوج گفت:

    عجب اتاق فکری

  4. اتاق فکر گفت:

    بهترین اتاق فکر ……… می باشد

  5. محامد گفت:

      خیلی از اینان ممکن است به اعتبار رانت  فامیل  و فرصت طلبی وداشتنن کس یا کسانی در کانونهای قدرت وثروت از نظر اسمی مشهور باشند ولی از نگاه خدمت وشایستگی  وارزشهای جامعه  محبوب ومقبول نیستند 

  6. ناشناس گفت:

    آقای …. فردی که سالها پیش به دلیل رسوایی های مکرر اخلاقی ناگزیر به ترک … شده حالا در اتاق فکر استانداری نشسته ….

  7. ناشناس گفت:

    دانشی مدیرکل اموزش و پرورش دیگه چه فکری برای انبارهای موزش و پرورش داره

  8. منتقد گفت:

    عجب اتاق فکری اسامی کسانی مانند رضایی ،دانشی ،خلقی پور را می بینم که فقط باید بگویم بیچاره این ملت ! اینها مگر نه همان مدیران ارشد دولت احمدی نژاد در استان بودند که هر چه مصیبت بود، بر سر این استان آوردند ؟مگر دانشی نه همان بود که انبارهای آموزش وپرورش را  به ستاد انتخاباتی کاندید مورد نظر دولت تبدیل کرده بود ،خلقی پور همانی بود که در اشتغال منفی استان نقش آفرینی کرده ،رضایی هم همانی بود که دردوره او نا امنی ها از جمله قتل و سایر بزهکاریها را برای جامعه به ارمغان آورد.آقای استاندار دانشی چه می خواهد که هر روز به انحا مختلف در جلسات شرکت می کند ؟اینها چرا در دوران حاکمیت خودشان جلسه هم اندیشی تشکیل نمی دادند؟چرا دراین ۸یکبار هم نگفتند غیر از خودمان کسان دیگری وجود دارد!؟چرا در این ۸سال اصلاح طلبان را حتی پشت درهایشان را نمی دادند!؟آن موقع اینها کجا بودند.این موضوع مرا به یاد ضرب المثل معروف انداخت ،کچل اگر طبیب می بود سر خود دوا نمودی .بویر لطفا بدون غرض ومرض کامنت را منتشر نمایید.

  9. ع م گفت:

    تو را خدا آقای استاندار این … را می شناسی؟ ….. چه فکری داره که میخواهی با او مشورت کنی؟ بخدا کاملاً از شما و تدبیر و امیدت ناامید شدم. بدبخت مردم استان ما که این افراد فکر شان هستند. ……….

  10. دوست استاندار گفت:

    واقعا كه … جايگاه و محبوبيت استاندار را از بين مي برد

  11. ایران گفت:

    جالبه . یکی از اینارو که مثلا دکتر هم هست هفته پیش به خاطر بدحسابی و بالا آوردن بدهی طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیرش کردند و الان با قید وثیقه آزاده . صورت جلسه کلانتری مربوطه و پروندش در دادسرا انقلاب موجوده . کاش استاندار محترم حداقل یه ذره تحقیق میکردند در مورد اینا . واقعا جای تاسفه

  12. دانشجوی دانشگاه یاسوج گفت:

    والا این دانشگاهیاشونو که ما میشناسیم واسه تدریس و تحقیق توی رشته خودشون هم مناسب نیستند چه برسه به اتاق فکر.اقای دکتر (19) اگه توی بورکینافاسو هم جایگاه یه پست باشه فکر کنم به اونجا هم رفت و آمد می کنید!

  13. روحانی گفت:

    وای دکتر عوض پور اینجا هم هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. ببم گفت:

    بعضی از شوق چند بار اسم نوشته اند حتی دکتر کرده اند خودشان را

دیدگاه شما