سه شنبه 14 آبان 1392 - 17:20

برگزاری سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی + تصاویر

با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی، سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده فقید ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی + تصاویر

 

 به گزارش  از یاسوج، عصر امروز و با حضور اقشار مختلف مردمی مراسم یکمین سالگرد رحلت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  فارس، در این مراسم اقشار مختلف مردم، مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حضور داشتند.

در این مراسم آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، سید موسی خادمی استاندار و سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح در ورودی مصلای شهر یاسوج از حضور مردم در این مراسم استقبال کردند.

فرمانداران شهرستان‌های هشت‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد، روحانیت استان و نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از دیگر حاضرین در این مراسم بودند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج با حضور برگی‌زر سرمربی این تیم و بازیکنان تیم شهرداری با لباس متحدالشکل و همچنین مسئولان هیئت فوتبال استان از دیگر حضار در این مراسم بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=76032
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اسلام. گفت:

    خدایی سایه ای رفت از سر ما

  2. یاسر گفت:

    بنام خدا . با سلام بر سید و سالار شهیدان و تسیلت ماه عزای اباعبداله (ع) مرحوم حضرت آیت اله ملک حسینی و اخوان محترم در همه زمینه ها آبروی استان و بلکه منطقه جنوب هستند .درجات ایشان عالی است انشاءاله متعالی باشد و ازخوان پر نعمت محرم متنعم باشند و امیدواریم فرزندان  ایشان در پناه امام زمان (عج) و تحت سایه قمام معظم رهبری ادامه دهنده راه و منش آن مرحوم باشند.  

دیدگاه شما