یکشنبه 12 آبان 1392 - 0:10

حاشیه‌ساز تیم فوتبال شهرداری یاسوج کیست؟

با تشدید حاشیه‌ها در تیم فوتبال شهرداری یاسوج اینک همه از هوادار تا بازیکن و مربی و اهالی رسانه از خود می‌پرسند حاشیه‌ساز درون تیم فوتبال شهرداری که در هر دوره برای تیم حاشیه می‌سازد چه کسی است.

خبرگزاری فارس: حاشیه‌ساز تیم فوتبال شهرداری یاسوج کیست

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، واژه مافیا هر چند هیچ تناسبی با زبان فارسی ندارد و به عبارتی واژه‌ای آن سوی آبی است اما در ورزش و به خصوص فوتبال شاید نتوان معادلی برای آن پیدا کرد که عمق موضوع را برساند.

با حرفه‌ای شدن فوتبال در ایران که البته شاید تنها نامی از فوتبال حرفه‌ای را با خود به همراه دارد سر و کله افرادی که بزهکار فوتبالی هستند پیدا شد.

هر چند در گذشته این افراد به نوچه در فوتبال شناخته می‌شدند و هر آدم قدرتمند و به عبارتی گردن کلفت برای خود نوچه‌ای داشت اما دیگر فصل نوچه‌ها گذشته و بیشتر مافیا برای فوتبال تصمیم می‌گیرد.

کهگیلویه و بویراحمد استانی است که امروزه برخی چیزها را تازه تجربه می‌کند که یکی از آن‌ها همین حضور در سطوح اول فوتبال کشور است که اکنون دو تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور و چندین تیم در رده امیدها و نوجوانان و جوانان در لیگ‌های برتر و دسته اول و دوم و سوم فوتبال حضور دارند.

یکی از این تیم‌ها شهرداری یاسوج است که برای چهارمین سال متوالی در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد و در هر چهار سال خاطرات خوب و بدی را پشت سر گذاشته است.

اما در همین چهار سال آن چه که همیشه وجود داشته حاشیه‌ها بوده است که در بزنگاه‌ها بلای جان تیم شده است.

بی‌شک برای این‌که به دلایل اصلی حاشیه‌سازی و ماهیت حاشیه‌سازان پی ببریم لازم است تحلیلی از عملکرد افراد کنار تیم داشته باشیم‌ تا بتوانیم به قول مثل قدیمی پرتقال فروش را پیدا کنیم.

در این چهار سال حضور تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال مدیرانی کنار تیم بوده‌اند که به موفقیت تیم ‌اندیشیده‌اند و نمی‌توان آن‌ها را حاشیه‌سازان دانست چرا که کمترین مشکلی خود آن‌ها را با چالش مواجه می‌کرد و بدیهی است که هیچ مدیری نمی‌خواهد تیمی حاشیه‌دار داشته باشد چه آن مدیر محمد بهرامی باشد یا قباد نگین‌تاجی یا محمدعلی جاوید مدیرعامل کنونی.

کادر فنی از جمشید غدیری گرفته تا عباس چمنیان و امروز هادی برگی‌زر اگر چه هر یک قربانی حاشیه‌ها شده‌اند ولی به عنوان مربی و مسئول شکست و پیروزی تیم به دنبال خالی کردن زیر پای خود نبوده‌اند.

شاید پرسیده شود که برگی‌زر مربی کنونی هنوز با حاشیه‌ها مواجه نشده که باید پاسخ داد برگی‌زر هم امروز قبل از هر چیز با حواشی در تیم فوتبال شهرداری یاسوج دست و پنجه نرم می‌کند آن‌جا که می‌گوید بازیکن مورد دلخواه ما را شبانه از یاسوج فراری دادند.

وقتی بازیکنی شبانه از یاسوج فرار می‌کند و بازیکنی دیگر که از تیم اخراج شده به هیچ وجه میل دل کندن از یاسوج را ندارد و با اصرار دیگران می‌ماند و منتظر لغزش کادر فنی برای بازگشت دوباره به تیم بوده پر مسلم است که حاشیه‌ها در تیم کنونی شهرداری یاسوج بیداد می‌کند.

هوادار که دیگر در سرما و گرما و برف و باران یاور و پشتیبانی تیم بوده و مسئولان هیئت فوتبال هم که با دست خالی هر چه در توان داشته به کار گرفته‌اند تا این تیم در ادامه مسیر خود موفق باشد.

اکنون صداهایی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج و از میان خود بازیکنان به گوش می‌رسد که فرد یا افرادی در درون همین تیم و با عنوان بازیکن مشغول تیشه زدن به ریشه تیمی هستند که با خون دل هزاران هوادار و دل مشغولی مدیران این تیم به دلیل نبود اعتبارات سر پا مانده است.

شهردار یاسوج در بدو معارفه خود از پرداخت نشدن حقوق کارگران بینوای شهرداری به مدت بیش از یک‌سال گفت و امروز مجبور است برای رضایت افکار عمومی با آن همه مشکلاتی که دارد تیمداری کند.

جای سؤال از شهردار یاسوج است که با وجود چنین مشکلاتی که در راه مدیریت در پیش رو دارد آیا منابع شهرداری و بیت‌المال باید فدای مطامع حاشیه‌سازان شود.

پیدا کردن حاشیه‌ساز اصلی در تیم فوتبال شهرداری یاسوج کار سختی نیست چرا که در این چهار سال هوادار فهیم فوتبال چنین فرد یا افرادی را شناخته و منتظر برخورد مدیران و مسئولان تیم بوده که تاکنون خواسته و ناخواسته اقدامی نکرده‌اند و این ذهنیت را تقویت می‌کند که مسئولان از برخورد با چنین فرد و یا افرادی واهمه دارند.

بی‌شک امروزه دیگر در فوتبال نیمه حرفه‌ای و آماتور هم برای بازیکن‌سالاری اهمیتی قائل نمی‌شوند و تا دیر نشده باید در فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد یک بار برای همیشه این پدیده زشت و خطرناک را خشکاند که آتشی زیر خاکستر خواهند ماند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=75592
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدجعفربهرامی گفت:

    شهردای تیم محبوب من است.

دیدگاه شما