جمعه 10 آبان 1392 - 9:50

حاشیه‌های کنسرت‌های موسیقی در شیراز!+تصاویر

در هفته‌های اخیر شاهد افزایش قارچ‌گونه برگزاری کنسرت‌ در شیراز بودیم


در حالی در هفته‌های اخیر شاهد افزایش قارچ‌گونه برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شیراز بودیم که متأسفانه برخی از این کنسرت‌ها با حاشیه‌های تأمل برانگیزی همراه بود.

به گزارش بویرنیوز ، تک‌خوانی زنان، اختلاط دختران و پسران، اجرای کنسرت بانوان برای آقایان، پایکوبی و حرکات موزون برخی از خوانندگان در حین اجرای برنامه، رفتارهای خارج از عرف و اخلاق برخی از تماشاگران و … تنها گوشه‌ای از حاشیه‌های برخی از این کنسرت‌ها در شیراز بوده است.

متأسفانه این حاشیه‌ها آنقدر پررنگ بوده است که در حین برگزاری یکی از این کنسرت‌ها، متولی برگزار کننده‌ی مراسم (معاون فرهنگی و هنری سازمان مجری!) به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و انجام حرکات سخیف و اجرای آهنگ‌های مبتذل غربی از سوی خوانندگان، مجبور به ترک سالن می‌شود و نمی‌تواند ماحصل سیاست فرهنگی خود را تا انتهای مراسم به نظاره بنشیند!

اگرچه تعمیم این حاشیه‌ها به تمامی کنسرت‌های اجرا شده در هفته‌های اخیر غیرمنصفانه است اما آنچه در اجرای اکثر این برنامه‌ها در گذشته و حال شاهد هستیم عدم نظارت نهادهای نظارتی و عدم پایبندی دست‌اندرکاران برنامه‌ها به مفاد تعهدات خود در مقابل مجوز صادر شده است.

متأسفانه تخلف و کوتاهی ناظران و مجریان اینگونه کنسرت‌ها باعث شده است که هنجارشکنان و بیمارصفتان از فرصت‌های پیش آمده سوءاستفاده و ساحت فرهنگ و هنر را به بی‌عفتی و رفتارهای غیراخلاقی آلوده کنند که جا دارد نهادهای نظارتی بالادستی، نماینده ولی فقیه و روحانیون متنفذ در استان با تذکر جدی به نهادها و مجریان مربوطه، بیش از این اجازه ندهند اینگونه حرمت‌شکنی‌ها در سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) رواج پیدا کند و رفتارهای اینگونه افراد به حساب دوست‌داران واقعی هنر موسیقی نوشته شود!

کنسرت گروه چکامه

chekame-(2)

chekame-(7)

chekame-(9)

chekame-(3)

کنسرت حسین علیزاده

alizade--(1)

alizade--(3)

alizade--(5)

alizade-(6)

کنسرت بابک جهان بخش

babak-jahan-bahksh--(1)

babak-jahan-bahksh--(3)

babak-jahan-bahksh--(5)

کنسرت گروه فردوسی

mosighi-,-taatr-(1)

mosighi-,-taatr-(2)

mosighi-,-taatr-(3)

mosighi-,-taatr-(4)

کنسرت شهرام نظری

nazeri-(1)

nazeri-(2)

nazeri-(5)

ارکستر خانم نوریکو اوگاوا پیانیست ژاپنی

orkest-(1)

orkest-(2)

orkest-(3)

 کنسرت گروه ونزوئلا

venozoela--(1)

venozoela--(3)

venozoela--(4)

venozoela--(7)

venozoela--(8)

venozoela--(10)

venozoela--(11)

venozoela--(12)

venozoela--(13)

کنسرت محسن یگانه

yegane-(2)

yegane-(3)

yegane-(4)

yegane-(5)

yegane-(8)

 

منبع: شیرازنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=75361
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهندس برق گفت:

    شهرام ناظری نه شهرام نظری………

  2. ناشناس گفت:

    کجای این ها خارج از عرف بود

  3. سید گفت:

    سلام
      ما بالاخره نتوانستیم بفهمیم سمت و سوی حرکت بویر به کدام جهت است ، تداخل زن و مرد اگر منظورتان روی سن است که جای بسی تاسف است چون چینش افردا بر اساس نوع ساز میباشد نه زنانه و مردانه!! البته موارد خلاف عرف در این کنسرت ها انجام میشود ولی سرکوب این تفرح که تا حدودی قابل کنترل است باعث مفسده های بیشتر و به صورت زیر زمینی میگردد

دیدگاه شما