سه شنبه 7 آبان 1392 - 17:38

برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در یاسوج + تصاویر

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از یاسوج، امروز و به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) جشنواره پیوند آسمانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان امور ورزش و جوانان، زوج‌های جوان و اعضای شوراهای بخش مرکزی بویراحمد و جمع کثیری از آحاد مردم در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم همه آمده بودند تا از نزدیک شاهد ازدواج آسان زوج‌های جوانی باشند که از سوی اداره کل ورزش و جوانان تجلیل شدند و در جشنواره؛ شاهد شروع ازدواج زوج جوان دیگری باشند که به صورت نمادین مراسم ازدواج آن‌ها برگزار شد.

بی‌شک ازدواج آسان می‌تواند در زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی افراد تاثیرگذار باشد و در بحث امنیت جامعه نیز موثر است.

در این جلسه کلیه مسئولان بر نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان تاکید داشتند و از رسانه‌ها، مردم و مسئولان در سطح شهرها و روستاها جهت نهادینه کردن ازدواج آسان در جامعه کمک و استمداد طلبیدند.

بی‌شک در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ازدواج‌های آسان و سختی نیز وجود دارد که باید از زوج‌های جوان که ازدواج آسان را انتخاب کردند تجلیل کرد و سعی بر نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه باشیم که به عقیده و گفته بسیاری از جوانان اعم از دختران و پسران ما در برهه کنونی ازدواج آسانی وجود ندارد.

برنامه و جشنواره امروز برگزار شد تا زوج‌های جوان موفق در امر ازدواج شناسایی و معرفی شوند تا الگویی برای دیگر افرادی باشند که قصد ازدواج دارند و همواره از حرکت به سمت این امر مقدس و مبارک وحشت دارند وحشت از این بابت که توانایی و امکان پرداخت هزینه‌های گزافی که امروزه در مراسمات عروسی شاهد هستیم را ندارند.

نقش مسئولان ارشد استانی و دیگر متولیان در امر ازدواج از یک سو و نقش خانواده‌ها و اعضای شوراهای شهر و روستا و خانواده‌ها از سوی دیگر می‌تواند راه‌گشای این مهم باشد تا بتوان  فرهنگ ازدواج آسان را در جامعه نهادینه کرد.

به گزارش فارس در جشنواره پیوند آسمانی کهگیلویه و بویراحمد که مهمانانی از شهرستان‌های استان داشت از 20 زوج جوان و فعالان و خادمین ازدواج آسان از سوی معاونت فرهنگی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم تقدیر و تجلیل شد.

بر پایه این گزارش عمده برنامه‌های اجرایی در این جشنواره ایراد سخنرانی، برگزاری سرود، مولودی‌خوانی و برگزاری نمایشگاه بود.

=============

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=75108
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    تو را به خدا دو تا عکس درستی بزنید کیفیت عکسها فوق العاده پایینه.

  2. دوست گفت:

    جشنواره اي كه آقاي هاشم قاسمي و تتشكلهاي غير دولتي جوانان اجرا نمودند جاي تقدير دارد

  3. سپاس گفت:

    از برگزاري جشنواره به خاطر اينكه در شان جوانان بوده و شاهد آ» بوديم سپاس گزاري ميكنم ز-م

  4. ساناز گفت:

    عالي بود

  5. هنرمند گفت:

    اگه عروس و داماد را با موسيقي محلي ساز و نقاره همراهي ميكرديد بهتر بود ولي خوب بود

دیدگاه شما