دوشنبه 6 آبان 1392 - 4:56

افتخار آفرینی بوکسور کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشکار بوکس کهگیلویه و بویراحمد و عضو تیم ملی جوانان بوکس کشور، در مسابقات بین المللی موفق به کسب عنوان دومی و مدال نقره شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد خاضع بعداز ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: “سید راغب البوشکه” موفق شد با برتری مقابل تمام حریفان راهی دیدار فینال شود که در دیدار پایانی با شکست مقابل حریف خود عنوان دومی وزن 60کیلو گرم این مسابقات را از آن خود کرد.

وی بیان داشت: مسابقات بین المللی بوکس با حضور چند تیم داخلی و خارجی طی روزهای اخیر در شهر میاندو آب برگزار شد.

خاضع در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال لیگ دسته یکم کشور افزود: از هفته هفتم دور رفت مسابقات فوتبال دسته یکم باشگاههای کشور، تیمهای شهرداری و نفت و گاز گچساران به مصاف حریفان خود می روند.

وی اظهار داشت: تیم شهرداری در استادیوم شهید نصیری شهر یزد به مصاف تیم فولاد یزد می رود و تیم نفت  و گاز گچساران در استادیوم شهدای گچساران میزبان تیم ابومسلم خراسان است.

خاضع تصریح کرد: تیم شهرداری یاسوج در پنج بازی قبلی خود با سه مساوی، دو باخت و سه  گل زده  و 10  گل خورده با یک امتیاز در انتهای جدول گروه یک این رقابتها قرار دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نیز در پنج بازی قبلی خود با دو برد، دو تساوی، یک باخت، شش گل زده، پنج گل خورده و هشت امتیاز با یک بازی کمتر بعد ازتیمهای ایرانجوان بوشهر و داماش ایرانیان در مکان سوم جدول گروه دوم مسابقات لیگ دسته یکم باشگاههای کشور قرار دارد.

خاضع افزود: تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران نماینده استان در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نیز امروز یکشنبه در اولین دیدار خود میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

وی تصریح کرد: این بازی امروز یکشنبه پنجم آبان ماه ساعت ۱۵در استادیوم شهدای نفت و گاز گچساران برگزار می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=74793
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما