شنبه 4 آبان 1392 - 18:08

کسب سه قهرمانی و مدال طلا توسط بانوان گچسارانی(عکس)

اعضای تیم اعزامی ورزش بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با کسب سه عنوان قهرمانی و سه مدال طلا در چهارمین المپیاد ورزش بانوان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خوش درخشیدند.

خبرگزاری فارس: کسب سه قهرمانی و مدال طلا توسط بانوان گچسارانی

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت بهداشت و درمان صنعت نفت این شهرستان، تیم اعزامی بهداشت و درمان گچساران در چهارمین دوره المپیاد ورزشی بانوان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خوش درخشیدند. برپایه این گزارش تیم 11 نفره بانوان گچساران سه عنوان قهرمانی و 3 مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی بانوان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که در سالن مجموعه آهوان چابکسر رامسر و با حضور کیوان اسفندیاری رئیس امور ورزش ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، غلام زمانی دبیر ورزش ستاد، و جمعی از مسئولان و هیئت اجرایی برپایی المپیاد و ورزشکاران برگزار شد، سه مدال طلای این مسابقات به ورزشکاران گچسارانی اهدا شد.

بانوان ورزشکار بهداشت و درمان نفت گچساران در رشته‌های شنا، شطرنج، دارت و آمادگی جسمانی بازیهای خوبی را برگزار کردند.

سکینه کمرپور « قشقایی» در دو رشته شنای کرال سینه و کرال پشت بالای 55 سال توانست دو مقام قهرمانی و دو مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

نگار احمدی دیگر ورزشکار تیم اعزامی نفت نیز در رشته شنای کرال سینه در رده سنی زیر 36 سال توانست مقام اول و مدال طلای این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=74644
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما