چهارشنبه 3 مهر 1392 - 20:58

تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصویر

مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصویر

به گزارش بویرنیوز از یاسوج، عصر امروز و با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و کنونی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به شهر یاسوج یکسره به گلستان شهدای این شهر رفت و با قرائت فاتحه و نثار دسته‌ گل با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

وی سپس به دیدار ایت‌الله ملک‌حسینی رفت و با نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همکلام شد و بعد به صورت خصوصی نشستی کوتاه میان آیت‌الله ملک‌حسینی و وزیر کشور برگزار شد.

در انتها و در سالن همایش‌های اداره‌کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و کنونی برگزار شد.

 

منیع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=70287
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    لطفا جناب استاندار از اقای بزرگواری که حیثیت ایران را در مجامع بینالمللی خدشه دار کرد فاصله بگیر مخصوصا مصاحبه های ایشان با خانم مسیح علینژاد تا شاید سر عقل بیاد حتی در عکس هم با ایشان فاصله بگیر چون مردم به شما امید دارند بقول بعضی از اندیشمندان با بودن افرادی مثل… نظام دیگه نیاز به دشمن ندارد.و از هر فردی که ایشان جهت مقامی در استان پیشنهاد میدهد هر چند ان فرد ممکن است بی گناه باشد ولی باز هم بایست با دقت بسیار بالا مواظبت شود چون اکثر مهره های سوخته الان دور بر بزرگواریند

  2. کارشناس گفت:

    امیدواریم دکتر خادمی خودش تحقیق وتفحس کند ومدیران را خودش انتخاب نمای جای آزمون وخطا نیست فرصت ها را از دست داده اند مدیرانی که اکنون مشغول هستند اگه کارایی داشتند اجازه نمیدادند  صابری یک سال وبیست روز توسعه استان را چندین سال  با همراهی کردن صابری به پسرفت بیاندازند  خداوکیلی آزاد بگذارید تا استاندار جدید خودش با درایت خودش تصمیم بگیرد

  3. بی طرف گفت:

    اقای استاندار راه برون رفت از وضعیت نابسامان فعلی  تعویض مدیران ناتوان وناکارامد است ؟؟؟؟؟

  4. یک بیسواد گفت:

    جناب آقای دکتر خادمی، مشکل این استان دلالان معامله باز سیاسی است که بازخورد معامله گری های آنها، فقر مردم،عقب ماندگی فرهنگی، انتخاب مدیران بیسواد و درس نخوانده…. و تفرقه افکنی بین مردم و طوایف و قبایل استان است. پس ما نخبه نخواهیم داشت تا زمانی که این واسطه گری های افراطی حاکمیت دارند.

دیدگاه شما