سه شنبه 2 مهر 1392 - 12:24

دیدار ظریف با اشتون در فضایی متفاوت +تصاویر

دیدار محمد جواد ظریف و کاترین اشتون دقایقی پیش در نیویورک برگزار شد
به گزارش بویر نیوز به نقل از فرارو، در این دیدار توافق شد دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 پنج‌شنبه در نیویورک و با حضور وزیران خارجه شش کشور برگزار شود.
جان‌ کری وزیر خارجه آمریکا، ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس، لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه، گیدو وستروله وزیر خارجه آلمان، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و وانگ یی وزیر خارجه چین در این نشست به همراه کاترین اشتون حضور خواهند داشت.
محمدجواد ظریف وزیر خارجه، سیدعباس عراقچی معاون حقوقی و بین‌الملل وزیر خارجه، مجید تخت‌روانچی معاون اروپا و آمریکای وزیر خارجه و امیرحسین زمانی‌نیا ترکیب تیم مذاکره کننده ایران را تشکیل می‌دهند.
همچنین ظریف و اشتون توافق کردند ایران و وزیران خارجه 1+5، پس از دیدار روز پنجشنبه در ماه اکتبر (مهر – آبان) دور بعدی مذاکرات خود را برگزار کنند. عکس هیا منتشر شده در یارنا از این دیدار را در زیر می بینید.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=70087
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    انداختن پا روی پا در عرف دیپلماتیک معنایی تحقیر کننده داره و نماد بالا دست بودن طرف هستش. جا داشت آقای ظریف به این نکته توجه داشته باشن. مطمئنا خانم اشتون دقیقا میدونن دارن چکار می کنن.

    • در جواب ناشناس گفت:

      بله شاید توی فرهنگ … اينجوی باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!! خندیدم

      • ناشناس گفت:

        به چیش خندیدین؟
        این عرف دیپلماتیکه. این قضیه سابقه طولانی داره. تعجبم ! اگه سواد انگلیسی ندارید نمونه وطنیش در دیدار سفیر سوئیس و احمدی نژاد رخ داده با یک سرچ ساده فارسی !! می تونید بخونید که دیگه نخندید. بهتره اطلاعاتتون رو افزایش بدید بعد اظهار نظر بفرمایید.

  2. امین گفت:

    عینک بدبینی تان رابرداریدقضاوتی که باعث فریب مردم می شودخطای بس بزرگی است پا انداختن روی پابرای خانمها هم لازمه وهم عرف ومعموله سیاسی وغیرسیاسی هم نداره ولو اینکه فردعادی هم باشداینگونه نشستن برای خانمهاصحیح تراست.

    • ناشناس گفت:

      دقیقا بهم بگید به چی بد بینم. قوانین تابع بدبینی و خوش بینی نیست. اگه من سیبی رو بالا بندازم طبق قوانین نیوتن پایین میاد چه من خوش بین باشم چه بدبین. بله بد بینی گناهه و سر مردم را کلاه گذاشتن گناهی نابخشودنی تر. شما بفرمایید طبق چه قانونی انداختن پا برای خانم ها لازمه؟؟؟؟!!! عرف بودن که حداقل می فهمم که نیست. من توی همین اجتماع زندگی می کنم. عزیز من اگه اطلاع ندارید بهتره مقداری از مقالات زبان بدن رو لا اقل بخونید. حالا مسایل دیپلماتیکش به کنار . حداقل برای اطلاع خودتون بخونید. جهت اطلاعتون در عرف دیپلماتیک حتی نحوه دست دادن هم مهمه. این که شما دستتون رو از بالا بیارید یا از پایین و یا از کنار. حتی مدت زمانش هم مهمه. فکر می کنید چرا موقع دست دادن خبرنگارها از سیاسیون عکس می گسرن. بهتره مطالعاتمون رو بیشتر کنیم تا کلاهی سرمون نره. یادم رفت بهتون بگم. مبدونبد بگب از کلاس هایی که خانک کلینتون در زمان وزارتشون باید حتما در اون حاضر می شدن همین بحث زبان بدن بود!!! توصیه برادرانه من به شما این که لااقل یه سرچ ساده انجام بدین

دیدگاه شما