شنبه 23 شهریور 1392 - 18:19

خروج زیلایی از بن بست جاده‌ای + تصاویر

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی از منطقه محروم زیلایی بازدید و مشکلات مردم را مورد برسی قرار دادند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی از منطقه محروم زیلایی  بازدید و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادند.IMG_0006
غلام‌محمد زارعی در حاشیه بازدید از منطقه محروم زیلای اظهار کرد: یکی از خواسته های مردم زیلایی محور ارتباطی و جاده ای مناسب بوده است .

وی با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد مناطق محرومی دارد که برای رفع این محرومیت باید تلاش کرد ابراز داشت:با اقدامات و پیگری های که انجام دادیم در اینده نزدیک زیلایی از بن بست جاده ای خارج خواهد شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی پی‌گیری معضل راه روستایی را در این منطقه اولویت اصلی بازدیدهای خود دانست و افزود: هنوز در بحث راه مشکلات زیادی هست که همه باید برای رفع آن چاره‌جویی کنند و تنها با همت جهادی مدیران قادر به برآورده کردن خواسته‌های به حق مردم هستیم.
زارعی کارهای انجام گرفته در طول عمر انقلاب در این منطقه محروم را بسیار چشمگیر دانست و اذعان کرد: با این همه کار و تلاش باز هم مردم استحقاق خدمت بیشتر را دارند چرا که در هر عرصه‌ای برای حمایت و پشتیبانی از نظام پیشتاز در پرچمداری هستند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: کشاورزی منطقه زیلایی و موضوع آب مورد نیاز آن‌ها و همچنین بحث امداد و نجات جاده‌ای از دیگر موضوعاتی است که در این سفر مورد پی‌گیری قرار می‌گیرد.
زارعی ادامه داد: کم‌کم به فصول سرد سال نزدیک می‌شویم که لازم است درخصوص ایمنی راه‌ها و ترمیم آن قسمت از جاده‌ها که مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کند از سوی مسئولان اقدام شود و کارها را به مواقع سخت و روزهای دشوار موکول نکنیم.
وی نیزاز سفر معاونت وزارت راه و شهرسازی به زیلایی خبر دادو یاد اورشد:در این سفر اعتبارات خوبی را برای راههای زیلایی تصویب خواهیم کرد .
زارعی در پاسخ به اخرین وضعیت راه اهن یاسوج –اقلید ابراز داشت:در سال جاری با پیگری های انجام شده اعتبارات این پروژه راغ در مجلس به ۲۰ میلیارد تومان رساندیم و قرار بود در دولت دهم کار اجرایی این پروژه به صورت رسمی شروع شود که وقت کفایت نکرد و امید واریم هرچه زودتر در دولت جدیداین کار انجام شود.

IMG_0003

IMG_0023

IMG_0026

IMG_0033

IMG_0046

IMG_0050

علی اکبر پاک -کبنانیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=68673
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شولیز گفت:

    درود بر این نماینده واقعاً مردمی .حاجی خداقوت.

  2. مجید گفت:

    خدا حفظت کند..انشاالله ماراازاین محرومیت چندین ساله نجات بدین…

  3. فرشاد گفت:

    ان شاالله که واقعا محرومیت زدایی ادامه یابد و زیلایی از بن بست خارج شود به امید ان روز

  4. امید گفت:

    انصافا معادله و رویکرد نماینده پس از انتخابات ریاست جمهوری به سمت امید و خواست عموم حرکت را آغاز کرده و جای تشکر دارد

  5. علی گفت:

    درود بر نماینده زحمتکش ودلسوز جناب آقای حاج زارعی

  6. مهندس گفت:

    بازم امیدواریم خداوند امثال ایشونو از ما نگیره…

  7. nora گفت:

    سلام بر حاجي
    حاجي اداره ها وسازمانها منتظرند

  8. سيد٢ گفت:

    اقاسيد فقط خدا درجه اخلاس رو ميدونه خودت رو بدهكار كناهان فرد ديكري نكن

  9. ضد زارع گفت:

    من باورم این است که ایشان فقط ظاهر سازی می کند ……

  10. برم سبز گفت:

    مثلا بزرگواری نماینده کهگیلویه هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا متاسفممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

  11. رضا گفت:

    اگر بخواد با خیبر اینکارارو انجام بده عمرا نتیجه ای بده و کاری بشه…………………………

  12. ذ/ا گفت:

    تا زیلایی از بن بست بیا بیرون کسی دیگه تو اون منطقه نمی مونه ایشالا ظهور اقا

دیدگاه شما