سه شنبه 19 شهریور 1392 - 1:12

مرد هزارچهره به دام افتاد

فردی که با جعل عناوین مختلف از شهروندان اخاذی می‌کرد، در شهرستان پاکدشت دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: مرد هزارچهره به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ فرهاد قدسی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در تشریح این خبر گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص اخاذی فردی که خود را مأمور معرفی می‌کند، تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی وارد عمل شده و تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی متهم آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده متوجه شدند، متهم که مجرمی حرفه‌ای است، با معرفی خود تحت عناوین سرهنگ سپاه، دکتر و خانواده شهید از مردم اخاذی می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این ارتباط با تحقیقات گسترده پلیسی محل تردد متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی دستگیرشد.

قدسی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کمری جنگی با دو عدد گلوله و یک سلاح کمری قلابی، یک رشته دستبند فلزی قلابی، دو عدد قمه به همراه 10 عدد مهر با محتویات نامه نگاری و تعدادی نامه و فرم خام با سربرگ ادارات و نهادهای دولتی کشف شد.

وی ادامه داد: متهم 35 ساله در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بود ولی هنگام مواجه شدن با ادله پلیس و همچنین کشف مدارک شناسایی جعلی لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان، ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر هوشیاری و شناخت اینگونه افراد گفت: مردم در صورت مشاهده افرادی که خود را مامور معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی درخواست کنند و در صورت مواجهه با افراد مشکوک آن را به پلیس گزارش دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67939
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما