دوشنبه 18 شهریور 1392 - 0:06

کدام عضو شورای شهر یاسوج از حق مردم کوتاه نیامد!

گروه اجتماعی – قبل از شروع بکار چهارمین شورای اسلامی شهر یاسوج، حاشیه ها و دوگانگی در بین اعضا آغاز شد.

به گزارش بویر نیوز، تنها چند روز بعد از پایان انتخابات بود که حرکت دسته جمعی نیم از اعضای شورا سر و صداهای زیادی به راه انداخت و اولین حاشیه ی این شورا را کلید زد.

کمی پس از گذشت این ماجرا بود که رایزنی ها برای انتخاب شهردار شروع شد و دو دستگی بین اعضای شورای شهر یاسوج نمایان تر شد.

در میان این دوگانگی ها برخی از افراد در تلاش بودند تا شهرداری را در تحت سلطه خود قرار دهند ولی در این میان رای تعیین کننده یکی از اعضای شواری شهر باعث شد تا این نقشه ها نقش بر اب شود.

هدایت اکبری 2

“مهندس سید هدایت اکبری” می توانست با تغییر رای خود ورق بازی را برگرداند و طبیعتا از امتیازات و مزایای ویژه ای هم برخوردار ولی وی علیرغم همه فشارها و درخواست ها از حق مردم کوتاه نیامد و اجازه نداد مسائل اجتماعی شهر درگیر حاشیه ها و سیاست زدگی شود.

بر اساس اخبار موثق جناح های مختلف  سعی زیادی در تغییر رای “هدایت اکبری” داشتند و حتی وی را در منگنه تعارفات خانوادگی قرار دادند ولی ایشان به حاضر به پذیرش سفارشات نشد.

سرانجام جاوید به دلایلی چون تخصص در حوزه شهری، دست پاکی و تعهد و توان علمی توانست رای اعتماد تمام اعضای شورای شهر یاسوج را بگیرد و به کرسی شهرداری برسد و حقانیت و صداقت هدایت اکبری را نیز به اثبات رساند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67785
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهريار گفت:

    آفرين آقاي اكبري، انصافا اين حركت قابل تقديره. در شرايطي كه متاسفانه تعارفات خانوادگي، باند بازي ها و مسائل قومي و قبيله اي و… حالت ارزشي به خود گرفته، كاركردن و خدمت به مردم استان هنر بزرگيست كه بعضي ها را در اواسط راه دچار انحراف مي كند. انشاا.. كه همه مسئولين محترم الگوي مديريتي امام علي (ع) را سرمشق خويش قرار داده و از غرض ورزي و كينه توزي دوري كنند.

  2. حسن گفت:

    سایت بویر نیوز – شما همین اول دارید کاری می کنید که اعضای شورا در مقابل هم موضع گیری کنند – آقای اکبری یک رای داشت – همه اعضای شورا هرکدام یک رای داشتند لذا رای همه تعیین کننده سرنوشت بود – آقای مهندس جاوید را همه 11 نفر پذیرفتند

  3. انصار حزب الله گفت:

    مدیریت محترم سایت بویر نیوز
    …………………
    ..چنانچه رویه خود را اصلاح نفرمایید مدارکی دال بر این موضوع در اختیار عموم قرار خواهد گرفت…

    • بویر نیوز گفت:

      مخاطب گرامی!
      اولا لطف بفرمائید از عناوین و القاب در نام خود استفاده نفرمائید.
      در ثانی؛ با توجه به اینکه سخنان شما صرفا اتهام بی پایه و اساس و از ریشه کذب است دیدگاه شما منتشر نمی شود؛ بدیهی است هر مدرکی دارید لطفا منتشر بفرمائید بی صبرانه منتظریم.

  4. RR گفت:

    کسانی که برای خدمت به مردم آمده اندخودرا هزینه می کنند ودر این راه مهندس اکبری فشارهای زیادی را تحمل کرد اما از حق مردم کوتاه نیامد وتمام قد از حقوق شهروندان دفاع کرد .به همه اعضای شورای شهرنیز تبریک می گویم که با همدلی برای آبادانی شهرمان گام برمی دارند.

  5. ن.س گفت:

    انتخاب مهندس جاوید نقطه عطفی در تاریخ شهر یاسوج خواهد بود واین انتخاب شایسته را تبریک میگم

  6. هم ولایتی گفت:

    افرین بر جوانانی مثل مهندس هدایت اکبری که از حق مردم به راحتی نمی گذرند، ایکاش سایر مسئولین ذره ای از شجاعت و شهامت ایشان را داشته باشند تا این استان گلستان شود

دیدگاه شما