یکشنبه 17 شهریور 1392 - 2:50
بسته خبری ویژه بویر نیوز؛

شهردار جدید پایتخت انتخاب شد / احمدی نژاد اکنون چه احساسی دارد! / حمله شریعتمداری به اظهارات ظریف / خبر خوش برای اهالی سینما / عذرخواهی محسن هاشمی از قالیباف

شهردار جدید پایتخت انتخاب شد

محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی، دو گزینه اصلی شهرداری تهران بودند.

در این جلسه ابتدا قالیباف در مدت 30 دقیقه و پس از او محسن هاشمی برنامه هایشان را برای اعضای شورا تشریح کردند.

پس از آن اعضای شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید پایتخت رای گیری را آغاز کردند که در دور اول آراء مساوی و در دور دوم محمدباقر قالیباف با 16 رای در برابر 14 رای محسن هاشمی به عنوان شهردار انتخاب شد.

 احمدی نژاد اکنون چه احساسی دارد!

احمدی نژاد از بازگشت دوباره اش به این دانشگاه پس از 10 سال ابراز خوشحالی کرد و گفت: احساسم هنوز احساس یک دانشجو است.

 محمود احمدی نژاد پس از ورود به دانشگاه علم و صنعت در جمع کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشگاه حاضر شد و با بیان اینکه خوشحالم یک بار دیگر به ساحت دانشگاه و خانواده علم و صنعت بازگشته ام، گفت: از تمام استادانی که به درب منزل من آمدند هر چند توقع و انتظاری نداشتم، واقعا تشکر و قدردانی می کنم. هنوز احساسم، احساس یک دانشجو است که در حال آموختن است و آموخته ها را به امتحان می گذارد.

 محمود احمدی نژاد از هفته آینده 23 شهریورماه بر اساس برنامه درسی که دانشکده مهندسی عمران برایش مشخص کرده، در مقاطع تحصیلات تکمیلی و در صورت تمایل، تدریسش را آغاز خواهد کرد.

با پیگیری های خبرنگار مهر مشخص شد کامران دانشجو نیز که عضو هیات علمی دانشکده مکانیک است هنوز تدریسش را در این دانشگاه آغاز نکرده است.

انتقاد شریعتمداری به اظهارات ظریف

حسین شریعتمداری امروز یکشنبه 17/06/92 طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: آنچه اخیرا در شبکه اجتماعی تویتر بین آقای دکتر ظریف و خانم کریستی‌پلوسی – دختر نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا- رد و بدل شده است با توجه به اشراف آقای ظریف بر مسائل و معادلات سیاسی و جایگاه رسمی ایشان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، عجیب و غیرمنتظره بود. آقای ظریف در تویتر به استقبال سال نو یهودیان رفته و نوشته بود «روش هشانا، سال نو یهودیان مبارک باد» و کریستی پلوسی با تشکر از ایشان خطاب به وی نوشته بود «ممنون! سال نو با پایان دادن به انکار هولوکاست از سوی ایران شیرین‌تر می‌شود» و آقای ظریف در پاسخ به او می‌نویسد «ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است. مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است. سال نو مبارک»! و پلوسی پاسخ داده بود؛ «خوشحالم که می‌شنوم، ممنون از پاسختان» درباره این محاوره مکتوب که بازتاب گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌های خبری داشته است، گفتنی‌هایی هست.

خبر خوش برای اهالی سینما

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه روز ملی سینما گفت: خبر خوشی برای اهالی سینما داریم.

علی جنتی در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر اینکه باتوجه به نزدیک بودن روز ملی سینما خبری برای اهالی سینما دارید یا خیر؟ گفت: این موضوع را باید آقای ایوبی (ریاست سازمان سینمایی ) توضیح بدهد اما خبر خوشی داریم.

 

عذرخواهی محسن هاشمی از قالیباف

جلسه امروز شورای شهر تهران که برای انتخاب شهردار پایتخت تشکیل شده است، با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش مهر، محسن هاشمی قبل از اینکه سخنرانی خودش را برای ارائه برنامه هایش آغاز کند، از قالیباف برای اینکه در رقابت با او حاضر شده است، عذرخواهی کرد.

محسن هاشمی گفت: از آقای قالیباف عذر می خواهم که در رقابت با ایشان وارد شدم.

معصومه آباد نیز در پاسخ به هاشمی گفت: هنوزم فرصت انصراف دارید.

هاشمی نیز پاسخ داد: آقای قالیباف از من خواسته اند که بمانم.

قالیباف نیز این موضوع را تایید کرد و گفت: درست است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67659
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ر گفت:

    حتماظریف چماق بزرواری وش نوابیه أ

  2. هادی جهان زاده طرقبه گفت:

    برخی تبانی های سیاسی ونان به قرض هم دادن های جناحی درحقیقت قربانی کردن وبه مسلخ کشیدن انتفاع مردم خوبی است که لایق بهترین هاهستندودراین گروکشی های سیاسی سیاست بازان فوق حرفه ای که متاسفانه نمونه های بارزآن رادرانتخابات ریاست جمهوری هم به روشنی دیدیم آنچه البته مدنظرسیاست زدگان قرارنمی گیردهمین مردم شریف هستندکه:

    گوش اگرگوش تووناله اگرناله ی من / آنچه البت به جائی نرسدفریاداست!!!!

  3. الیاس زند گفت:

    سلام.
    بویر نیوز در بخش اول مطلبتون«شهردار جدید پایتخت انتخاب شد» در خط پنجم اشتباهاً دور اول را نوشته اید دول اول.
    لطفاً اصلاح بفرمایید.

دیدگاه شما