جمعه 15 شهریور 1392 - 6:54

فشار بی سابقه به اعضای شورای شهر یاسوج

در پی عدم شرکت 5 تن از اعضای شورای شهر یاسوج در جلسات این شورا و از رسمیت افتادن آن، برخی از افراد و جریانات سیاسی قصد دارند تا در انتخاب شهردار مسیر نظرات اعضای شورا را منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، ارائه پیشنهادات متنوع و حتی فشارهای قومی و قبیله ای به برخی از اعضای شورا برای منصرف شدن از انتخاب مهندس جاوید به عنوان شهردار در دستور کار قرار گرفته است.

مهندس جاوید آنگونه که سابقه اش می گوید سنخیتی با معامله گری با اشخاص و جریانات سیاسی ندارد و از نظر علمی و تسلط به امور شهری به گواه اعضای شورای شهر بهترین گزینه بومی است که بلاشک خواد توانست با حمایت اکثریت اعضای شهورای شهر یاسوج، اهداف مد نظر اعضای شورا در جهت ساختن شهر یاسوج را محقق کند.

مهندس جاوید در میان مردم از وجه بسیار خوبی برخوردار است و ایشان در حال گذراندن مرحله پایان نامه دکترای مدیریت شهری است.

جاوید خود در اکثریت کمیسیون های شهرداری به عنوان ناظر عمل کرده و اشراف کاملی به مدیریت شهری دارد.

جامعه مهندسی هم البته برای مهندس جاوید جایگاه خاصی قائل است و دفاع تمام قد مهندس شهامت ریاست سازمان نظام مهندسی از ایشان هنگام برکناری توسط استاندار احمدی نژاد گواه این مطلب است.

مهندس جاوید شاید مطلوب زیاده خواهان و معامله گران نباشد اما طبیعی است اگر هدف خدمت به مردم باشد در شرایط کنونی ایشان بهترین فرد است که توان اداره شهرداری را دارد

ناگفته نماند مهنس نگین تاجی بخوبی توانست در این دو سال شهرداری را به اهداف خود نزدیک کند که البته اگر فشارهای برخی از اعضای شورای شهر دوره قبل نبود چه بسا کارنامه ایشان بسیار درخشانتر از این هم می شد.

امید است تا اعضای شورای شهر منافع شهر را به منافع خود و خانواده خود ترجیح داده و با عهدی که با مردم بسته اند پایبند باشند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67396
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مازیار گفت:

    فقط نگین تاجی
    مرد میخاد دوسال شهرداری رو با اون همه بدهکاری سر پا نگه داری…

  2. ناشناخته گفت:

    آقای مهندس جاوید اگرواقعا میخواهید برای مردم وشهرتان کارکنید چرا ادراعضای 6 نفره شهردار شده اید دلیل شرکت نکردن 5 نفر چیست ؟.حتما آنها دلیلی دارند .چرااجازه دادید بدون آن 5 نفر جلسه گرفته شود.

    • یاسوجی گفت:

      درود بر مهندس نگین تاجی که پاک امد و پاک رفت و شهرداری را با 16 میلیارد بدهی چرخاند و 2 سال خدمت صادقانه انجام داد.دلیل این همه فشار بر شورای شهر فقط منافع شخصی گروهی خاص میباشد.خدا به داد مردم برسد .

  3. علی گفت:

    واقعا برای استان بسیار متاسفم که شهردار با6 نفر انتخاب میشود نه اعضای 11 نفره شورای شهر

    .سالی که نیکوست از بهارش پیداست

  4. پاسخ به علی گفت:

    دوست عزیز از چی متاسفی. از اینکه شهرداربا رای 6نفر انتخاب میشه یا از اینکه 5نفر دیگه ساز مخالف میزنن.خوب معلومه که اون 5نفر می خوان کسی رو بیارن تا از ایل وتبارشون باشه، اتفاقا باید برای این 5نفر متاسف باشی که ازروز اول مسیرو کج میرن وخلاف جریان آب حرکت می کنن .کسی که خلاف جریان حرکت کنه به مقصد که نمیرسه هیچ از هدف هم دورتر میشه

    • محمد گفت:

      برادر محترم لطفا بروید سابقه و کارنامه اعضای شورای جدید و قدیم را بررسی فرمایید .متشکرم

  5. شهروند گفت:

    مهمترین علت عقب ماندگی شهر یاسوج به نسبت سایر شهرهای میهن اسلامیمان که حتی نسبت به شهرهای درجه 2و3استانهای همجوار نیز عقب مانده تر است این بوده که انتخاب کننده شهردار جریانات سیاسی بوده نه کارآمدی ،در خصوص آقای جاوید هم دقیقآ به همان شکل است وفقط گروه وجریان سیاسی اش فرق میکند،خداوکیلی مااینقدر نخبه در سطح استان داریم آیا جریانات سیاسی اجازه داده اند که از ظرفیتشان استفاده شود.

  6. حاجی گفت:

    با سلام متاسفانه شهرداری جای بدو بسون شده بابا به فکر مردم باشید مگه همه جا باید معامله گری باشه مردم چه گناهی کردن از شورا خواهش میکنم بیشتر با هم تعامل داشته باشن قراره 4 سال با هم کار کنن و شهر بسازن این شورا جوان و اهل کار هستن

  7. احمدی مهریان گفت:

    ضمن عرض
    سلام و ادب
    لازم بر خو میدانم به شما تذکری دهم
    که یکی از معجزات این قرن است که شخصی همانند دکر جاوید شهردار میشود و از توانمندیهای بالایی برخوردار است
    و این اولین بار است که شخصی توانمند بدون پشتوانه سیاسی در جهت خدمت به مردم وارد میشود که باید دست این اعضا را بوسید دست مریضاد

  8. محمد بویراحمدی گفت:

    لباقت آقایان وظیفه شناس ،مهندس اکبری وهمه اعضای شورای شهر را بدانید

  9. پاسخ به احمدي مهريان(......) گفت:

    آقاي احمدي مهريان بوسيدن دست ها لياقت خود شمااست؟؟؟؟؟ بفرماييد جاويد چگونه مي خواهد هم درس بخواند – هم تدريس كند – هم عضو نظام مهندسي باشد و هم شهردارو…؟..؟؟!!..

  10. احمدی گفت:

    من دانشجوی رشته پزشکی درتهران هستم..شورای شهریاسوج بدانندکسانی مادرتهران داریم که خداییش اگه بیاین ببینیدکه چه کارایی درشهرداری تهران داردغبطه میخورید مهندس سیدجوادهاشمی درشهرداری تهران مدیر.کاربلد.مجرب و………….

  11. غلام گفت:

    جاوید هم تخصص دارد هم جوان است هم تجربه اون 5 نفری که حمایت نکردند بجز یک نفر انها هم که اهل معامله وبده بستونه بقیه افراد بی تجربه ای هستند که بازیچه سیاسیون متمایل به یکی از نماینده ها قرار گرفته اند

  12. ککا گفت:

    درود بر مهندس هدایت اکبری که هیچگاه از حق مردم کوتاه نمی اید

دیدگاه شما