پنجشنبه 14 شهریور 1392 - 6:02

«شیرو» پلنگ «دره بدر» در پس کوچه‌های فراموشی(عکس)

شیرو رحمت‌اللهی جانباز 45 درصد لنده‌ای این روزهای در بستر بیماری است و در کوچه‌ پس کوچه‌های فراموشی طی طریق می‌کند.

خبرگزاری فارس: «شیرو» پلنگ  «دره بدر» در پس کوچه‌های فراموشی

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس ،  شیرو رحمت‌اللهی 49 ساله از جانبازان هشت دفاع مقدس بوده که بر اثر جراحات ناشی از تیر و ترکش در کنج خانه روزگار سپری می‌کند، وی دارای 45 درصد جانبازی است

یادگاری دوران جنگ و بسیجیان حاضر در آن زمان تیر است و ترکش شیرو رحمت‌اللهی که 28 سال قبل در منطقه عملیاتی بدر بر اثر اصابت ترکش مصدوم شده بود، هنوز هم یار دیرین خود یعنی ترکش‌ها را در بدن به یادگاری نگاه‌داشته تا خاطرات جنگ را همیشه به همراه داشته باشد.

این روز‌ها ترکش‌ها سر ناسازگاری گذاشته و جانباز 49 ساله را روانه بیمارستان‌ کرده‌اند و متأسفانه 6 ماه است که به دلیل مشکلات حنجره و گلو تحت درمان، جراحی و شیمی‌درمانی قرار گرفته است.

شیرو رحمت‌اللهی پرستوی پرشکسته و قهرمان دیروز، امروز در کنج خانه و با درد و رنج ناشی از بیماری و نگاه معصومانه و مظلومانه فرزند خردسالش را به نظاره نشسته و در سکوتی مهلک به سر می‌برد.

او نمی‌تواند حرف بزند اما شک ندارم در دل فریاد می‌زند: همرزمانش را صدا می‌زند و می‌گوید رفیقانم دعا کردند و رفتند… مرا زخمی رها کردند و رفتند….. رها کردند در زندان بمانم…….دعا کردند سرگردان بمانم.

آری شیرو رحمت‌اللهی 24 ماه از عمرش را به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی در جبهه‌های جنگ برای دفاع از میهن و ناموس خود سپری کرد و 28 سال درد و رنج جانبازی را به جان خرید تا امروز ما در امنیت باشیم، سربلند زندگی کنیم و تحت سلطه هیچ ابر قدرتی قرار نگیریم.

امام خمینی(ره) فرمودند «نگذارید پیشکسوتان خون و شهادت در پیچ و خم زندگی بدست فراموشی سپرده شوند».

خانواده شیرو رحمت‌اللهی از به فراموشی سپردن این جانباز سخن گفتن و یادآور شدند تاکنون هیچ کدام از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به عیادت این جانباز نیامدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67366
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سلام
    محتاجم به دعایش

  2. اریک کانتونا گفت:

    دنیارو هم بهشون بدن، انصافا کم داده ان

  3. برم سبز گفت:

    خدا شفا بده ضمنا به چنین مردانی باید افتخار کرد خدا قوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. همرزم دیروز گفت:

    ای کاش تا زنده هستن قدرشونو بدونیم خداوند شفای عاجل عنایت بفرماید

  5. سخن حق گفت:

    خدا حفظتان کند ماها که الان اینطور سرپاه وزنده و ازاد هستیم مدیون شهیدان و این مردان برزگ هستیم خداوند شفا بده انشاا…ودست ماآدمهای سرتاپا گناهکار را در ان دنیا بگیرید.راهتان پررهرو باد

  6. دانشجوی عمران گفت:

    درود به شرفت عزیز! نگاه بی کلامت، دریایی بی انتها از واژگان معناست؛  احسنت و صداحسنت به صبرت، به مصلحت اندیشی ات و به گریز از عافیت طلبی ات که عاقبت طلبی است.  چه کنم که صبرت نسیان ما را تجری داده است و چه حیف که معنا را در کلامت می جوئیم و حال آنکه در نگاهت است!   امید و استدعای عاجزانه ام عفو و چشم پوشی ات است از این عذر بدتر از گناهمان.   ببخش که خارو خاشاک دنیا ما را از درخت و ریشه بازداشته و به خود داشته!   الهی رجای غفرانت به بزرگواری نگاههای محبانت، خوف عذابت را کم رنگ کرده و جری مان کرده بر خواستن آنچه لایقمان نیست. .خداوندا به حرمت نگاههای منتظران شهادت ملت شریفمان را در ادامه راه ایشان مستدام بدار و از توفان مصائب خودخواسته و دگرآراسته به سلامت و با غراب عزیزانت به کشتی امن اولیایت و ساحل نجات قربت برسان.

       به امید شفاعت احرار
       یا علی

  7. منطقی گفت:

    فقط یک کلام شرمنده رویت هستم همین

دیدگاه شما