پنجشنبه 14 شهریور 1392 - 3:48

(تصاویر) ازدواج زوج کارتن‌خواب بهبودیافته

اولین جشن ازدواج یک زوج کارتن‌خواب بهبود‌یافته، دیشب در پارکینگ دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

اولین جشن ازدواج یک زوج کارتن‌خواب بهبودیافته تهرانی به همت موسسه نیکوکاری “طلوع‌ بی‌نشان‌ها”، دیشب برگزار شد. این مراسم از ساعت 19 الی 24 به شیوه اقوام باستانی ایران در پارکینگ غربی دریاچه شهدای خلیج فارس در انتهای اتوبان همت غرب برگزار شد.
اکبر رجبی مدیرعامل موسسه نیکوکاری “طلوع بی‌نشان‌ها” lمعتقد است با این ابتکار وقتی جامعه ببیند که کارتن‌خواب‌ها هم می‌توانند با کمی توجه و محبت زندگی دوباره‌ای را آغاز کنند، انگیزه و امیدی مضاعف برای کمک به افراد نیازمند و دردمند پیدا می‌کنند.
در این مراسم برای اولین بار با همکاری شرکت ییلاق ایل قشقایی اولین جشن ازدواج دو کارتن‌خواب با استفاده از آداب و رسوم ایلات قدیم ایران و یادآوری فرهنگ کهن ایرانی برگزار شد.
این فعال اجتماعی ابراز امیدواری کرده است با کمک های مردم و مسئولان بتوان خانه مناسبی برای این زوج و زوج‌های بعدی فراهم کرد.
این موسسه اعلام کرده است کسانی که تمایل به همکاری با این موسسه دارند، با شماره تلفن 55147969 تماس بگیرند. عکس های فارس از این مراسم را در زیر می بینید.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67325
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلیمان گفت:

    احسنت به این ابتکار . درودبربزرگ مردان ایل قشقائی از اسماعیل خان صولت الدوله تابزرگ معلم ایران وایلات عشایرمحمدخان بهمن بیگی و…

دیدگاه شما