چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 15:20

رئیس بنیاد شهید انتخاب شد / پدیده عجیب در اعلام نتایج آزمون دکتری / مشاور رییس‌جمهور در امور اقتصادی منصوب شد / عکس یادگاری فرزند طالقانی با احمدی‌نژاد

به گزارش بویرنیوز،
رئیس بنیاد شهید انتخاب شد
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است، به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شده است.

یک منبع آگاه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است، به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شده است.

 پدیده عجیب در اعلام نتایج آزمون دکتری 

متقاضیان پذیرش در آزمون دکتری با پدیده جدیدی روبه رو شده اند. برخی از افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند می گویند در کارنامه نهایی آنها اعلام نشده است که آیا پذیرش شده اند یا نه و در حال تعلیق قرار گرفته اند.

مشاور رییس‌جمهور در امور اقتصادی منصوب شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در حکمی مسعود نیلی را به عنوان «مشاور رییس‌جمهور در امور اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم روحانی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود نیلی

نظر به مراتب تعهد، توان علمی و سوابق مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رییس‌جمهور در امور اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

عکس یادگاری فرزند طالقانی با احمدی‌نژاد

تصویر زیر، پسر آیت‌الله سید محمود طالقانی را در کنار محمود احمدی‌نژاد نشان می‌دهد.

مهدی طالقانی که در این عکس، نفر اول از سمت راست است، در آستانه سی و چهارمین سالگرد درگذشت پدرش با احمدی‌نژاد دیدار کرده است.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67278
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما