چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:23

بخشدار پاتاوه تغییرکرد

طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد احسان دانشی به عنوان بخشدار پاتاوه منصوب شد.

به گزارش کبنانیوز، طی حکمی از سوی حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز احسان دانشی به عنوان بخشدار پاتاوه معرفی شد.

گفته می‌شود، عدل اسلامی نیا بخشدار سابق پاتاوه از نیروهای مأموربود که با پایان یافتن مأموریتش به کمیته امداد امام خمینی (ره) برگشت.

اسلامی نیا حدود دو سال به عنوان بخشدار پاتاوه مشغول به خدمت بود.

احسان دانشی از هنرمندان خوب استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. وی قبل از این مسئولیت حراست بخشداری پاتاوه را بر عهده داشت.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67261
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مجید گفت:

    عدل اسلامی هم فرد شایسته و توانایی بوده است ان شالله که مشکلات بخش محروم پاتاوه حل شود

  2. جواد گفت:

    اینکه معضلات و مسائل پاتاوه حل شود نیازمند کار کارشناسی بهتر و اجماع مدیران استان و شهرستان می باشد این بخش و روستاهای اطراف مورد بی توجهی شدید مسئولان قرار گرفته و تبغیض زیاد علیه ان روا داده شده است  صرف عوض کردن چیزی را تغییر نمی دهد بخشدار جدید باید بتواند از همه ظرفیت ها برای توسعه وتعالی شهرو بخش پاتاوه  کمک بگیرد

  3. اسلا م گفت:

    مدرك فوق ديپلم و دانشجو و … سده بخشدار متاسفم صابري

  4. محمود گفت:

    ارجمند گرانمایه جناب آقای احسان دانشی؛

    خبر انتصاب شایسته ی جنابعالی به سمت سرپرست بخشداری پاتاوه، مایه بسی مسرت و مباهات گردید
    ،با توجه به تعهد،تخصص

    ،سلامت نفس،حسن خلق، سعه ی صدر، روحیه ی مردمداری،احساس مسولیت،پشتکار و تجربیات گرانسنگی که در سطوح مختلف دارید،رجاء واثق دارم که با اتکال به خداوند متعال و همت مضاعف و با حمایت و همکاری همه جانبه ی مردم شریف و ولایتمدار آن سامان در راستای ادامه ی خدمت رسانی صادقانه به آن خطه از پهن دشت میهن اسلامیمان بیش از پیش موفق خواهی بود… اینجانب نیز به نوبه ی خود این انتصاب شایسته را به جنابعالی و همچنین مردم فهیم آن دیار تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برایتان توفیق روزافزون مسالت می نمایم…*محمود حکیم- شهر کرد*

دیدگاه شما